خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد:

هدف از برگزاری حلقه‌های صالحین تربیت قرآنی است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد از فعالیت‌های حلقه های صالحین با رویکرد تربیت قرآنی در پایگاه‌های مقاومت ناحیه اسدآباد خبر داد و گفت: در این راستا اقدامات و برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۰۱۲۰۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
هدف از برگزاری حلقه‌های صالحین تربیت قرآنی است
حجت الاسلام یزدان شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به اینکه حلقه های صالحین طرح تعالی قرآنی است، اظهار داشت: هرچه در سطح پایگاه‌های مقاومت و حلقه‌های صالحین از قرآن و عترت برای بسیجیان تبیین شود آنها به دین و بصیرت مسلط می‌شوند.

وی با تاکید بر هدفمند بودن حلقه‌های صالحین تصریح کرد: حلقه های صالحین در عرصه های مختلف اجرای وظیفه کرده و با کارهای تربیتی، بصیرتی، معرفتی و اعتقادی که در این حلقات صورت می گیرد همه نیازمندی های بسیجیان را پوشش خواهد داد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد نقش مسئولان و فعالان فرهنگی در حمایت و پشتیبانی از این شجره طیبه را موثر عنوان کرد و افزود: امید است با راه اندازی کلاس های حفظ و تفسیر قرآن توسط اساتید مجرب و توانمند بتوانیم تربیت قرآنی مد نظر جامعه اسلامی را محقق کنیم.

وی از فعالیت‌های حلقه های صالحین با رویکرد تربیت قرآنی در پایگاه‌های مقاومت ناحیه اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: در این راستا اقدامات و برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان انجام شده است.

شاهمرادی تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت در زمینه مباحث قرآنی اقدام به تشکیل حلقه قرآنی کرده‌اند و برای تشویق جوانان و نوجوانانی که در این حلقه‌های قرآنی شرکت می کنند و یک جزء را حفظ کنند جوایز ارزنده توسط تعلیم وتربیت رده به آنان تقدیم می‌شود.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صالحین را از کارهای بسیار خوب و برجسته عنوان کرده‌اند، لزوم اجرای کیفی برنامه های صالحین برای رسیدن به اهداف تربیتی از وظایف لایه های شجره طیبه صالحین دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات