خبرهای داغ:
رئیس خانه مطبوعات استان همدان تأکید کرد

ضرورت تقویت تعامل و همدلی بین نیروهای انقلابی

رئیس خانه مطبوعات استان همدان با تاکید بر تقویت تعامل و همدلی بین نیروهای انقلابی گفت: به واسطه فضای متحول سیاسی، نیروهای اصیل انقلاب از هم فاصله گرفته اند.
کد خبر: ۸۸۹۹۶۹۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲

ضرورت تقویت تعامل و همدلی بین نیروهای انقلابیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد رضا عارف در نشست هم اندیشی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس در واکنش به برخی اظهار نظرها که سردار مجیدی به عنوان فرمانده سپاه تغییر رویه و روش خواهد داد، اظهار داشت: متاسفانه کسانی که چنین برداشتی دارند از ایشان هیچ گونه شناختی ندارند.

وی با بیان اینکه افرادی که در ابتدای فعالیت خود به نظام، امام(ره) و شهدا تعهد داده اند تا انتها نسبت به آن عهد و پیمان ثابت قدم هستند، افزود: آنها تحت رهبری مقام عظمای ولایت پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) خواهند سپرد.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه به واسطه فضای متحول سیاسی، نیروهای اصیل انقلاب از هم فاصله گرفته اند، گفت: این بزرگ‌ترین لطمه به نظام جمهوری اسلامی است که باید از آن جلوگیری کرد.

وی ضمن تاکید بر تقویت تعامل و همدلی بین نیروهای انقلابی اضافه کرد: باید دقت کرد در تعارض نیروهای انقلابی با یکدیگر چه کسی بهره می برد.

عارف با اشاره به هجمه های ایجاد شده علیه سپاه با اشاره به فرمایشات امام راحل که «اگر سپاه نبود کشورهم نبود»، تصریح کرد: این یک واقعیت است چراکه امام(ره) اهل تعریف و تمجید بی جا نبود و با کسی تعارف نداشت بنابراین همه ما وقتی بحث آرمان ها و اعتقادات مطرح می شود، ایستاده ایم و تعارف هم نداریم.

وی با بیان اینکه در جمع رسانه استان اختلاف نظرهایی در خصوص مسائل روز ایجاد شده است، افزود: فضا به شدت آلوده و همه را مشغول خود کرده که این برای جامعه و نظام اسلامی زیانبار است.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان با تاکید بر ضرورت ایجاد تعامل رسانه ها با یکدیگر خاطرنشان کرد: در این صورت می توانیم به اهداف ولایی که مد نظر امام راحل و امام خامنه ای(مد ظله العالی) است، برسیم و سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کنیم.

وی انعکاس اخبار و برنامه های سپاه را وظایف تمام رسانه ها دانست و یادآور شد: هر رسانه بر حسب وظیفه باید دراین خصوص وارد عمل شود و در فضای رسانه ای استان این آمادگی وجود دارد تا در خدمت سپاه باشد تا به اهداف دست یابد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات