خبرهای داغ:
مسئول طرح تابستانی پایگاه شهید «حصارخانی» همدان خبر داد

آغاز طرح تابستانی پایگاه شهید «حصارخانی» همدان

مسئول طرح تابستانی پایگاه شهید «حصارخانی» همدان از آغاز طرح تابستانی پایگاه شهید «حصارخانی» در منطقه حصارامام خمینی(ره) خبرداد.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۱۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
آغاز طرح تابستانی پایگاه شهید «حصارخانی» همدان
مرتضی امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح تابستانی پایگاه شهید «حصارخانی» در راستای پرکردن اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان پسر منطقه حصارامام خمینی(ره)، کوی حمیدی، کوی کوثر و اسلامشهر در ایام تعطیلات تابستانی برنامه‌ریزی شده و برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی لازم برای ثبت‌نام در این طرح از 10 روز قبل آغاز شده بود که با اتمام روند ثبت‌نام، کلاس های این طرح از این هفته آغاز می‌شود.

مسئول برگزاری طرح تابستانی پایگاه شهید «حصارخانی» اظهار داشت: این طرح شامل برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه زبان، کامپیوتر، فتوشاپ، فیلمبرداری، عکاسی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و ... است.

وی در ادامه افزود: تشکیل گروه سرود، تیم فوتسال و شنا و همچنین برگزاری اردوهای تفریحی درون شهری و خارج استانی از دیگر برنامه‌های پایگاه شهید «حصارخانی» در ایام تعطیلات تابستان است.

امیری با اشاره به اهمیت توجه به قشر نونهال و نوجوان جامعه گفت: مقطع نوجوانی برای افراد مقطع حساس و تاثیرگذاری در آینده فرد است که اگر توجه خاصی به آن نشود ممکن است فرد با انتخاب نادرست وارد مسیر اشتباه شود.

وی تصریح کرد: هدف مجموعه ما از برگزاری طرح تابستانی با محوریت کلاس های تفریحی و آموزشی، جذب نونهالان و نوجوانان این منطقه به فعالیت های فرهنگی و مذهبی می باشد تا بتوانیم در حین انجام تفریحات و اردوها به آنها خوراک فرهنگی بدهیم، تا در انتخاب مسیر درست اشتباهی انجام ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات