خبرهای داغ:
20 مرداد ماه؛

همایش دوچرخه سواری یادبود «شهدای پایگاه شهید حصارخانی» همدان برگزار می‌شود

دبیر برگزاری همایش دوچرخه سواری پایگاه شهید حصارخانی همداناز برگزاری نخستین همایش دوچرخه سواری یادبود «شهدای پایگاه شهید حصارخانی» همدان 20 مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۱۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
همایش دوچرخه سواری یادبود «شهدای پایگاه شهید حصارخانی» همدان برگزار می‌شود

مرتضی امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: نخستین همایش دوچرخه سواری، یادبود«شهدای پایگاه شهید حصارخانی» همدان روز جمعه 20 مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش ساعت 9 صبح از مقابل پایگاه شهید حصارخانی واقع در حصار امام خمینی (ره) آغاز می‌شود، افزود: این همایش با حضور نوجوانان و جوانان و به ویژه بسیجیان برگزار می‌شود و در پایان به شرکت کنندگان در همایش به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

دبیر برگزاری همایش دوچرخه سواری پایگاه شهید حصارخانی همدان اظهار داشت: مسیرهای برگزاری این همایش با هماهنگی نیروی انتظامی تعیین شده است، تا رکابزنان در آرامش و آسایش خاطر به دوچرخه سواری بپردازند و مشکل خاصی به وجود نیاید.

وی در پایان سخنانش گفت: در حاشیه این همایش طرح استعدادیابی دوچرخه سواران نیز انجام خواهد شد، تا ضمن کشف افراد مستعد در زمینه دوچرخه سواری در راستای پرورش استعداد این افراد برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات