خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج حضرت معصومه (س) سامن عنوان کرد

بسیجیان طلایه‌دار و الگوی عفت و حجاب در جامعه اسلامی

فرمانده حوزه بسیج حضرت معصومه (س) سامن گفت: بسیجیان باید طلایه دار و الگوی عفت و حجاب در جامعه اسلامی باشند که این امر از اهمیت و ارزش والایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۲۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
بسیجیان طلایه‌دار و الگوی عفت و حجاب در جامعه اسلامی

سمیه بروجردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت دهه کرامت با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س)، کریمه اهل بیت(ع) و در جود و بخشش الگو هستند، گفت: ایشان جلوه ای از کمالات الهی هستند که تمام مسلمین و علاقه‌مندان به اهل بیت(ع) از نور این معصوم بهره مند می‌شوند.

وی با تأکید بر اهمیت تبیین نقش و جایگاه دختران به عنوان همسران و مادران آینده عنوان کرد: نقش بسیجیان در این امر بیشتر نمایان می‌شود.

فرمانده حوزه بسیج حضرت معصومه (س) سامن اظهار داشت: بسیجیان باید طلایه دار و الگوی عفت و حجاب در جامعه اسلامی باشند که این امر از اهمیت و ارزش والایی برخوردار است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت افزود: حوزه مقاومت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) به مناسبت ولادت این بانوی بزرگ جشنی با حضور 600 نفر از بانوان بسیجی بخش سامن برگزار کرد.

بروجردی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی اردوی یک روزه جوانه های صالحین و برنامه‌هایی از قبیل جشنواره آشپزی، صنایع دستی، گذرگاه فروش کتاب‌های دفاع مقدس، گذرگاه طرح محسنین و پاسخگویی به سوالات شرعی نیز برگزار شد .

وی بیان کرد: از دیگر برنامه های این ایام می‌توان به سنگر پخش فیلم هنگامه، گذرگاه نقاشی، سنگر دلنوشته، مسابقات بومی و محلی و نمایشگاه طرح کرامت، برنامه‌های مولودی‌خوانی و توزیع بسته های فرهنگی و ... اشاره کرد.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) سامن با اشاره به حضور مسئولان سپاه ناحیه در این برنامه‌ها افزود: طی اجرای این برنامه‌ها از برگزیدگان نقاشی، دلنوشته و مسابقات ورزشی تقدیر به عمل آمد و به دختران و بانوان هم‌نام حضرت معصومه (س)هدیه ای به رسم یادبود تقدیم شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات