خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد

تشکیل شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در شهرستان‌های همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از تشکیل شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و کارگروه‌های تخصصی در شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۴۵۶۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
تشکیل شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در شهرستان‌های استان همدان
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مهدی ظفری در نخستین جلسه شورای هماهنگی حفظآثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نهاوند، اظهار کرد: ۴ دهه از عمر انقلاب می‌گذرد؛ دهه اول، دهه گفتمان انقلاب و دفاع مقدس بود که متأسفانه نسل سوم و چهارم با این انقلاب بیگانه هستند بنابراین باید هسته و ریشه انقلاب و دفاع مقدس حفظ و برای نسل جدید پیام‌رسانی شود.

وی از تشکیل شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و کارگروه‌های تخصصی در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: در حال حاضر در حال تدوین اهداف راهبری شورا هستیم تا مانع از تبدیل شدن ارزش‌ها به ابزار شویم که لازمه این کار نیز انتقال ارزش‌ها به دیگران و قرار دادن آنها در این مسیر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران سوژه در این عرصه بسیار بوده و می‌توان از آنها برای انتقال ارزش‌ها در جامعه و ایجاد یک جریان سیال بهره برد.

وی با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران همه آشنا هستند و غریبه‌ای وجود ندارد، تصریح کرد: برخی شکاف‌ها در جامعه سبب شده تا کارها به کُندی انجام شوند و هنر ما این است که با ایجاد جوی آرام در جامعه و پرهیز از حاشیه‌ها، اهداف خود را عملی کنیم چراکه دشمن به حزب و جناح‌ها کاری ندارد و به فکر ساقط کردن اصل نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات