خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان مطرح کرد

آتش به اختیار یعنی مقابله با تمام توان در برابر شبیخون فرهنگی دشمن

فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی و مقابله با تمام توان در برابر شبیخون فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۸۹۱۷۵۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
آتش به اختیار مقابله با تمام توان در برابر شبیخون فرهنگی دشمن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در برنامه آمادگی بسیجیان بانک ملی همدان که با حضور 40 نفر از بسیجیان برگزار شد، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مسائل فرهنگی اظهار داشت: حضرت آقا مراحل ورود و نفوذ دشمن به فرهنگ جامعه ایرانی و اسلامی را به تدریج طی سال های عمر انقلاب اسلامی بیان فرمودند و جامعه را نسبت به این موضوع آگاه کردند.

وی افزود: استفاده اخیر مقام معظم رهبری از واژه «آتش به اختیار» که در ابتدا واژه نظامی به نظر می‌رسد از متن قرآن سوره سبا استخراج شده است که وقتی دشمن به شما نزدیک شده دوتادوتا و سه تاسه تا قیام کنید تا بتوانید دشمن را به عقب برانید و خود و جامعه را حفظ کنید.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به جنگ نرم و نفوذ دشمن تصریح کرد: آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی و مقابله با تمام توان در برابر شبیخون فرهنگی دشمن است و باید با بصیرت‌افزایی جامعه را نسبت به این امر آگاه کرد تا در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند و آن را خنثی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات