خبرهای داغ:
مدیر سابق کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان خبر داد
مدیر سابق کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان به تشکیل 229 حلقه لایه چهارم صالحین در بسیج فرهنگیان ناحیه یک اشاره کرد و گفت: علاوه بر آن 10 حلقه به صورت لایه سوم با 10 مربی برتر در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۲۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
تشکیل 229 حلقه لایه چهارم صالحین در بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اکبر کاوسی امید در مراسم تودیع و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان فعالیت در بسیج فرهنگیان را به عنوان یک افتخار و خدمتی ارزنده دانست و اظهار داشت: به لحظاتی که در این عرصه خدمت می کردم عشق می ورزم چراکه خود را به عنوان یک خادم مردم می دانم.

وی از اقدامات انجام شده در راستای کمک به تشکیل امت واحده اسلامی به عنوان اولین و مهم ترین اقدام و ماموریت خود در کانون بسیج فرهنیگان نام برد و بیان داشت: در محدوده آموزش و پرورش ناحیه یکی توانستیم به این هدف دست یابیم و فرهنگیان را به بسیج جذب و برای رسیدن به امت واحده اسلامی تربیت کنیم.

مدیر سابق کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با بیان اینکه در ابتدای فعالیتم در کانون از 4 هزار معلم فعال در ناحیه یک همدان تنها یک هزار و 800 نفر عضو بسیج بودند، گفت: در حال حاضر از 3 هزارو 800 فرهنگی، 3 هزار و 200 نفر عضو بسیج هستند که نشان از رشد 44 درصدی می دهد.

وی به تشکیل 229 حلقه لایه چهارم صالحین در بسیج فرهنگیان ناحیه یک اشاره و عنوان کرد: علاوه بر آن 10 حلقه به صورت لایه سوم با 10 مربی برتر در حال فعالیت هستند که حلقه های صالحین این کانون با تعداد کل حلقه های بسیج فرهنگیان استان همدان به جز آموزش و پرورش ناحیه 2 برابری می‌کند.

کاوسی امید با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که آموزش و پرورش می‌تواند 50 میلیون نفر از اقشار مختلف جامعه را تحت پوشش قرار دهد به اهمیت و جایگاه مهم این نهاد در جامعه پرداخت و تصریح کرد: مباحثی که در حلقه های صالحین برای رسیدن به امت اسلامی ارائه دادیم برای سه مؤلفه معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه در بحث خانواده به صورت «آتش به اختیار» عمل کردیم، تاکید کرد: در این خصوص 400 جلسه آموزش خانواده برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها برگزار کردیم.

مدیر سابق کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان اضافه کرد: اجرای طرح «مسافران آسمان» ویژه دانش‌آموزان نیز از دیگر برنامه‌ها بود به این صورت که معلمان بسیجی ما 15 دقیقه نخست شروع کلاس‌های خود به خواندن یک آیه از قرآن کریم و بیان داستان کوتاهی درباره آن اختصاص و دانش‌آموزان را تحت تعلیم و تربیت خود قرارمی دادند.

وی از ایجاد تشکیلات و کادرسازی برای انقلاب به عنوان یکی از اقدامات و ماموریت های مهم خود در بسیج فرهنگیان اشاره و عنوان کرد: بسیج اقشار برای رسیدن به دولت اسلامی، امت اسلامی و تمدن نوین اسلامی به عنوان اهداف عالی انقلاب به دنبال همسو کردن اقشار مختلف بسیج با نهادهای مربوطه است و ما در بسیج فرهنگیان ناحیه با برگزاری دوره «معلم امت ساز» در راستای تحقق این هدف حرکت کردیم.

کاوسی‌امید با بیان اینکه کادرسازی برای جبهه مستضعفین و انقلاب اسلامی از نگاه ما تنها منحصر به انقلاب اسلامی در ایران نبود، گفت: تمدن نوین اسلامی مهم‌ترین تقابل با تمدن غرب است و ما معتقدیم روزی انقلاب اسلامی در سطح جهانی رخ می‌دهد.

وی به اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در بسیج فرهنگیان ناحیه یک عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی«معلم امت‌ساز» برای فرهنگیان بسیجی با حضور 100 نفر به مدت 120 ساعت در دوره از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در کانون است که این 100 معلم آموزش دیده درحال حاضر اسلام شناش مقدماتی هستند.

مدیر سابق کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان از تشکیل شورای همفکری، تشکیل شورای امر به معروف و هیأت امام محمد باقر(ع) به عنوان دیگر اقدامات مهم و موثر در بسیج فرهنگیان ناحیه یک نام برد و تاکید کرد: به واسطه این هیأت که از معلمان بسیجی و کادر اداری آموزش و پرورش ناحیه یک تشکیل شده در راستای شعائر اسلامی در مناسبت های مختلف برنامه هایی اجرا کردیم.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدا ن در نخبه پروری موفق بوده است، یادآور شد: ما در حال حاضر 5 نفر فرد لایق و شایسته برای مدیریت کانون در دسترس داریم که از بین این افراد توسط سپاه ناحیه همدان عادل عبدالملکی از مربیان نمونه صالحین که سابقه مدیریتی و فعالیت در بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان را داشته انتخاب شده است.

وی از ایجاد دبیرخانه تمدن نوین اسلامی در شورای شهر همدان خبر داد و یادآور شد: این یکی از اقداماتی است که به طور جد در شورای شهر پیگیر خواهم بود تا دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان را به عنوان الگوی شهر اسلامی و در تراز انقلاب اسلامی معرفی کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات