خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج جوانان سپاه ناحیه ملایر خبر داد

راه‌اندازی اولین مرکز پیش‌دبستانی و دبستان سپاه در ملایر و همدان

مدیر کانون بسیج جوانان سپاه ناحیه ملایر از راه اندازی و ثبت نام اولین مرکز پیش دبستانی و دبستان سپاه در شهرهای ملایر و همدان برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۸۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
راه‌اندازی اولین مرکز پیش‌دبستانی و دبستان سپاه در ملایر و همدان
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حمیدرضا آقابیگی در جمع اصحاب رسانه با اشاره فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص تعلیم و تربیت از راه اندازی و ثبت نام اولین مرکز پیش دبستانی و دبستان سپاه در ملایر و همدان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار داشت: به استان دو سهمیه اختصاص داده شد که یکی از آنها برای شهر ملایر است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، افزود: از این رو سپاه برای کمک به دولت در این زمینه از تمام امکاناتی که در اختیار دارد در بحث تعلیم و تربیت استفاده می‌کند.

مدیر کانون بسیج جوانان سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه کانون بسیج جوانان مکان مناسبی بوده و امکانات خوبی در این فضا جمع شده است، گفت: فضای سبز، بزرگ بودن مجموعه، وجودسالن‌های ورزشی چند منظوره، سایت مجهز کامپیوتر، سایت زبان انگلیسی مجهز، کلاس‌های هنری، قرآنی و احکام، کتابخانه مجهز و مهمترین ویژگی داشتن مربیان ارزشی و با اخلاق که در کار خود متخصص هستند از ویژگی‌های این مجموعه است و ما تلاش کردیم از همه امکانات برای این مدرسه که امسال کار آن آغاز شده استفاده خوبی ببریم.

وی با اشاره به تعامل خوب آموزش ‌و پرورش استان همدان و شهرستان ملایردر راه اندازی این مدرسه گفت: برنامه ریزی خوبی را برای تربیتی شدن مسئله آموزش در این مجموعه در پیش رو داریم.

آقابیگی عنوان کرد: همچنان که در قرآن کریم 4 بار به مسئله تربیت و تعلیم اشاره شده است و به صراحت بحث تربیت بر تعلیم پیشی دارد ما نیز باید اول ریشه ای به بحث تربیت بپردازیم؛ خوشبختانه همه مسئولین نظام امروز به این مسئله آگاهی کامل دارند و دغدغه آنان شده است.

راه‌اندازی اولین مرکز پیش‌دبستانی و دبستان سپاه در ملایر و همدان 

وی با اشاره به هدف از تاسیس این مدرسه گفت: ما تصمیم داریم انسان‌های موحد، دانا، با ایمان و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلابی و مسئولیت‌های اجتماعی آموزش دهیم و این برای خانواده ها نیز بسیار اهمیت دارد که فرزندان آنان وقتی به مدرسه می روند به بار اخلاقی آنها اضافه شود .

مدیر کانون بسیج جوانان سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مبلغ 300   میلیون ریال برای تجهیز و هوشمند سازی این مدرسه در نظر گرفته شده است، گفت: علاوه بر امکاناتی که داریم از ابتدای شهریور ماه اقدام به تجهیز و هوشمندسازی کلاس‌ها خواهیم کرد.

وی افزود: ما امسال مقطع پیش دبستانی و دبستان اول تا سوم پسرانه را در برنامه داریم و در سال آینده تصمیم داریم تا ششم ابتدایی پسرانه و دخترانه را راه اندازی کنیم.

آقابیگی عنوان کرد: ظرفیت هر کلاس 25 نفر است و 20 درصد تخفیف شهریه به خانواده ها ارائه می‌شود که با توجه به استقبال خوبی که صورت گرفته برای رفاه حال همشهریان شهریه به صورت اقساطی دریافت می‌شود.

وی با بیان اینکه از بهترین معلمان و کادر آموزشی شهرستان در این مدرسه استفاده می‌شود، اظهار داشت: کادر آموزشی همه مورد تایید آموزش و پرورش و سپاه هستند و به لحاظ اخلاقی و کیفیت کاری جزو بهترین ها هستند و با توجه به اینکه کارگروه علمی و پژوهشی بسیج نیز در کانون فعال است از نخبگان شهرستانی برای نخبه پروری در این مرکز استفاده خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات