خبرهای داغ:
استاندار همدان:

بالاترین ایثار در هدیه کردن ارزشمندترین‌ هاست

استاندار همدان بالاترین ایثار را در هدیه کردن ارزشمندترین ها دانست و گفت: دکتر ذاکایی با اهداء هزاران دست نویس از آثار گرانبهاء نوعی ایثار کرد.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۳۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
بالاترین ایثار را در هدیه کردن  ارزشمندترین هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  محمد ناصر نیکبخت امروز در مراسم افتتاحیه کتابخانه تحقیقاتی – تخصصی دکتر پرویزاذکائی بالاترین ایثار را در هدیه کردن  ارزشمندترین ها دانست و اظهار کرد  : دکتر ذاکایی با اهداء هزاران دست نویس  از آثار گرانبهاء  نوعی ایثار کرد.
 
وی با بیان اینکه اذکائی با اهداء آثار ، خود را جاودانه کرد بر معرفی هر بیشتر ایشان در استان تاکید و بیا ن کرد :برای معرفی ایشان جشنواره و بزرگداشتی در همدان برپا شده که این کافی نیست  چرا که دکتر اذکائی یک انسان بزرگ استانی ، ملی و بین المللی است . 
 
استاندار همدان با  بیان اینکه دکتر اذکائی در جغرافیای کشور محدود نیست، گفت : ایشان با  اثبات اینکه تاریخ همدان همواره دارای بزرگان است ، دین خود  را  نسبت به همدان ادعا کرد. 
 
وی دکتر اذکائی را انسان بزرگ و شاخص علم ، ادب و فلسفه در عصر حاضر معرفی و عنوان کرد : استان همدان به دلیل  داشتن خاصیت و قوه باورایی همواره بزرگانی در عرصه علم و معرفت دارد .
 
نیکبخت با بیان اینکه همدان استانی بزرگی پرور است، تصریح کرد : برای شناساندن آثار دکتر اذکائی هر انسان بزرگ و  مسئول و مقام کشوری  شیفته علم و دانش که  به همدان سفر  می کند باید او را  برای بازدید از این کتابخانه ترغیب کرد.
 
وی در پاسخ به اظهارات قائم مقام رئیس هیئت نظارت کتابخانه دکتر اذکائی مبنی بر ایجاد کتابخانه ایشان در دانشگاه بوعلی گفت : انتقال آثار دکتر اذکائی به دانشگاه بوعلی بی لطفی است چرا که در محیط دانشگاه  حبس می گردند  و عموم مردم نمیتوانند از این آثار استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه دولت تدبیر وامید معتقد به توسعه علم و  دانش است، یادآور شد : توسعه پایدار نیازمند  انسان های توسعه یافته  و بنیان های علمی توسعه است  و این دولت در جهت علم و دانش و توسعه علمی  استان و کشور حرکت خواهد کرد.
انتهای پیام /
ارسال نظرات