خبرهای داغ:
قائم مقام رئیس هیئت نظارت کتابخانه دکتر اذکایی با بیان اینکه مجموعه کتابخانه تحقیقاتی ـ تخصصی دکتر پرویزاذکائی یک مجموعه میرات فرهنگی است، گفت: این مجموعه که به این مکان اهدا شده یک کاروان ارزش میراث فرهنگی از استان همدان است که باید پاسداشت شود.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۰۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
کتابخانه تحقیقاتی ـ تخصصی دکتر پرویزاذکائی یک مجموعه میرات فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی محمدی در مراسم افتتاحیه کتابخانه تحقیقاتی ـ تخصصی دکتر پرویز اذکائی اظهار داشت: ارزش این کتابخانه به چهار مورد است که نخستین آن کمیت است چراکه بیش از 11 هزار جلد کتاب در آن نگهداری می شود.

وی ارزش دیگر کتابخانه اذکائی را در ارزش کتاب های اهداء شده دانست و بیان داشت: این کتاب های در برخی موضوعات منحصر به فرد است.

قائم مقام رئیس هیئت نظارت کتابخانه دکتر اذکایی در خصوص دیگر ارزش این کتابخانه به وجود بیش از 20 هزار دست نوشته در آن اشاره و عنوان کرد: اذکائی چندین مقاله و کتاب چاپ کرده که این کتاب های و آثار او از لابه لای این کتاب ها دانش خود را کسب کرده و عمر خود را در لابه لای این صفحات هزینه کرده است بنابراین این کتابخانه فقط ارزش کمی ندارد.

وی مجموعه کتابخانه تحقیقاتی ـ تخصصی دکتر پرویزاذکائی را یک مجموعه میرات فرهنگی دانست و یادآور شد : این مجموعه که به این مکان اهدا شده یک کاروان ارزش میراث فرهنگی از استان همدان است که باید پاسداشت شود.
انتهای پیام

ارسال نظرات