خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود

توطئه دشمنان؛ ترویج برهنگی و بی بندباری در جوامع مختلف

حجت الاسلام شریفی گفت: توطئه دشمنان در عصر امروز ما برهنگی و ابتذال و بی بندباری و ترویج اباهی گری در جوامع مختلف است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ ندارند و این را ما به خوبی لمس کرده ایم.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۴۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود به مناسبت هفته حجاب و عفاف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت یادو خاطره شهدا عرصه حجاب و عفاف با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در دین مبین اسلام و قداست برای مقام حجاب و عفاف برای بانوان و آقایان اظهار کرد: دین مبین اسلام برای حجاب و عفاف جایگاه والایی قائل است و در قرآن کریم و سنت پیامبر و ائمه این موضوع به خوبی قابل مشاهده است.

توطئه دشمنان در عصر حاضر ترویج برهنگی و بی بندباری در جوامع مختلف است 

وی افزود: حیا و عفت سبب بالا رفتن مقام انسان و تقرب به خدا می شود و دوری از گناه و ترک معصیت که با حبا و عفت بوجود می آید سبب می شود که جوامع مختلف از بسیاری از آسیب های فردی و اجتماعی در امان باشد.

شریفی خاطر نشان کرد: توطئه دشمنان در عصر امروز ما برهنگی و ابتذال و بی بندباری و ترویج اباهی گری در جوامع مختلف است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ ندارند و این را ما به خوبی لمس کرده ایم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان جوامع مسلمان است گفت: آنها جوامع خود را به سمت برهنگی سوق داده اند و فقط جوامع اسلامی باقی مانده اند تا آنها را همراه کنند و در این مسیر تلاش ها از ده های گذشته آغاز شده همانطور که در ایران توسط رضاخان آغاز شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تصریح کرد: این توطئه شوم توسط انگلیس در ایران با کشف حجاب رضاخانی شروع شد که ما امروز تبعات این توطئه شوم را می توانیم مشاهده کنیم که البته در این مسیر با رشد تکنولوژی و وسایل ارتباطی این مسئله پررنگ تر و اثرگذار تر شده است.

وی بیان کرد: امروز دشمنان تمام ابزار خود را به خدمت گرفته اند تا بتواند از راه فرهنگی به جمهوری اسلامی که نماد اسلام ناب است ضربه بزنند و با استفاده از ابزار مختلف و اثرگذار فرهنگی در این مسیر حرکت کرده و موفق نیز در بعضی مواقع بوده اند.

شریفی با تاکید بر هوشیاری مسئولین در مقابل توطئه دشمنان و اخطارهای رهبر انقلاب در این خصوص عنوان کرد: رهبر انقلاب بارها و بارها بر مقوله فرهنگ تاکید کرده و بر توجه به فرهنگ بومی و اسلامی تاکید کرده اند که باید مراقب کرد که دشمن در حال تلاش برای تغییر این فرهنگ است.

وی ادامه داد: رهبری بارها و بارها از جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی و ابتدذال فرهنگی نام برده اند و همگان را به توجه به فرهنگ توجه داده و در سخنان اخیر خود در مقوله فرهنگ(آتش به اختیار بودن) را مطرح کردند که این بسیار اهمیت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تاکید کرد: در مقوله فرهنگ افراد باید( آتش به اختیار) باشند بدان معنا که هر جا فرصت یافتند در مسیر رشد فرهنگی انقلاب اسلامی تلاش کنند و منتظر بودجه و کمک نباشند و خود مستقیم عمل کنند و البته مراقب شیطنت دشمنان و مزدوران باشند.

وی اضافه کرد: همه ما می دانیم که انقلاب ما فرهنگی بوده و دشمن می خواهد از همین مقوله فرهنگی به ما ضربه بزند و یکی از راهها موضوع حجاب و عفاف و حیا در جامعه است که اگر این هدف آنها تحقق یابد دست اندازی به نظام برای آنها بسیار آسان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها