نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

بدحجابی ثمر کشف حجاب رضاخان/ بهترین راه برای حل معضل بدحجابی امر به معروف و نهی از منکر در خانواده هاست

آیت الله شاهچراغی در دیدار با اعضا ستاد بزرگداشت هفته حجاب و عفاف استان سمنان گفت: من بهترین راه را برای حل بدحجابی، امر به معروف و نهی از منکر در خانواده می دانم.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۹۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت الله شاهچراغی در دیدار با اعضا ستاد بزرگداشت هفته حجاب و عفاف استان سمنان در دفتر وی در سخنانی با شکر گذاری اینکه هنوز به فکر حجاب و عفاف هستند اظهار کرد: رضا خان سنت خیلی بزرگ و غلطی را در ایران بنیان نهاد که بعد از 82 سال هنوز دود آن به چشم ما میرود و بدحجابی ثمر کشف حجاب رضاخان است.

وی افزود: با کشف حجاب ضربه به اسلام خورد و خطر بزرگی است و هر چه لعنت را باید به رضا خان کرد که الان در وضع فعلی از بدحجابی فراتر رفته و یک مسئله سیاسی کشور شده و در برخی استان ها و شهرستان های کشور بدحجابی و بی حجابی ترویج می شود.

شاهچراغی خاطر نشان کرد: مسلمان و مومن واقعی نمی تواند در برابر بدحجابی بی تفاوت باشد و تا توان داریم باید جلوی بدحجابی را بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به مضرات بدحجابی در جامعه گفت: از هم می پاشیدن خانواده ها و طلاق ها از بی حجابی و بی عفتی است و مصیبتی است چرا که برای حجاب خون های زیادی ریخته شده همانطور که برای نماز خون های زیادی ریخته شده است.

وی با اشاره به راهکار جلوگیری از بدحجابی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر راهکار جلوگیری از بدحجابی در جامعه است و امر به معروف در خارج از خانه تاثیر دارد اما اگر در خانه بیاوریم و بچه ها را از کودکی حجاب و عفاف بیاموزیم اینها تاثیر بیشتری دارد.

شاهچراغی تصریح کرد: چوب بدحجابی را باید پدر و مادرها بخورند، ما همه مقصر هستیم چون نتوانستیم مسائل را به خوبی منتقل کنیم به نسل جوان بیاموزیم.

وی با بیان اینکه حیا، عفاف و حجاب از یک خانواده هستند بیان کرد: امروز برخی مسائل دینی را نمی دانند و یا مشکل دارند و خانم های چادری امر به معروف کنند در جامعه بهتر و اثرگذار تر است.

شاهچراغی تاکید کرد: من بهترین راه را برای حل بدحجابی، امر به معروف و نهی از منکر در خانواده می دانم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار