خبرهای داغ:
مسئول معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

داعش فرزند ناخلف آمریکا است

ناصربهرامی: آمریکایی ها هنوز با شعار دروغین حمایت از حقوق بشر و حمایت از مردم سوریه و عراق دارند از ترورسیت ها حمایت می کنند و این نشانگر این است که حقوق بشر آمریکایی، حقوق بشری است که فقط برای آمریکایی ها است و انسانهای دیگر اهمیتی برای آنها ندارند
کد خبر: ۸۸۸۲۳۷۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

داعش فرزند ناخلف آمریکا است

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری در سالگرد دوازدهم تیر ماه سال 1367 و جنایت امریکا درحمله به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت : حقوق بشر را ملت ایران زمانی مشاهده کردند که ناو امریکایی با توجیه اینکه ما فکر کردیم این یک هواپیمای جنگی است، تعدادی ازهم وطنان ما را در هواپیمای مسافربری که مردم عادی بودند به شهادت رساند و در سالروز این موضوع به فرمانده آن ناو آمریکایی مدال افتخار داده شد.

ناصر بهرامی بیان داشت: اگر به تاریخچه ایالات متحده امریکا بنگریم می بنیم این کشور با تجاوز افرادی به قاره آمریکا شکل گرفت و این موضوع به گونه ای است که تاریخ نگاران از آن غافل شدند و نطفه این کشور را با تجاوز و نقض حقوق بشر بومیان آمریکا و در طی سالان متمادی دیده می شود

وی افزود: بعد از آن هم آمریکا در طی سال های گذشته بیش از 100 مورد مداخله نظامی در کشور های دیگر داشته با این وجود که هیچگونه حمله نظامی به آمریکا وجود نداشته اما فاجعه هایی مثل ویتنام ، هیروشیما ، ناکازاکی، متقاعد کردن صدام برای حمله به ایران وپشتیبانی از او و دیگر اقداماتی مثل حمله به افغانستان به دست این کشور رغم خوده است.

وی در زمینه جنایان امریکا در این جنگ ها اظهار داشت: سربازان آمریکایی برای تفریحات خود مردم غیر نظامی را مورد حمله قرار می دهند و یا در حمله به خاک عراق نزدیک به 350 نفر ازدانشمندان و نخبگان هسته ای عراق را ترور می کنند و یا در جنگ تحمیلی بیشترین حمایت حذب بعث از سوی آمریکا بوده است.

بهرامی خاطرنشان کرد: امروزه ما می بینیم که درکشورهایی مانند میانمار افراد مسلمان فقط به جرم مسلمان بودن کشته می شوند و از مجامع بین المللی صدایی در نمی آید و از امثال احمد شهیدها یا شرین عبادی ها خبری نیست.

مسئول سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) در رابطه با تروریست پروری امریکایی ها گفت: خانم هیلاری کیلینتون در کتاب خاطرات خود اقرار میکند که این گروه های تروریستی را خود ما تاسیس کردیم و در حقیقت این نوزاد نا خلف مولود آنهاست و حمایت های فعلی امریکایی ها از این گروه ها در حال شکست هم موید همین موضوع است.

وی افزود : امروزه در جبهه مقاومت و در جنگ با تروریسم می بینیم که آمریکایی ها هنوز با شعار دروغین حمایت از حقوق بشر و حمایت از مردم سوریه و عراق دارند از ترورسیت ها حمایت می کنند و این نشانگر این است که حقوق بشر آمریکایی حقوق بشری است که فقط برای آمریکایی ها است و انسانهای دیگر اهمیتی برای آنها ندارند

مسئول معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: درواقع امروزه در ساختار سازمان بین الملل به نام حقوق بشر، حقوق نا بشر حاکم است و نشانه آن هم حق وتو در مصوبات آن است و رژیم صهیونیستی که بزرگترین تولیدکننده بمب های اتمی در منطقه است با استفاده حق و تو آمریکایی ها هیچ وقت پای میز محاکمه نخواهد رفت.

وی افزود: مضحک آن است که کشورهایی مانند عربستان که بیشترین نقض حقوق بشر در آن وجود دارد و حتی یک انتخابات در آن برگزار نشده دبیر حقوق بشر در منطقه می شود.

بهرامی با بیان اینکه مسئولین ما در رابطه با امریکا نبایستی سیره امام خمینی(ره) را فراموش کنند گفت: امام خمینی(ره) تا آخرین لحظه عمر خود امریکا را شیطان بزرگی می‌دانستند بهتر است که مسئولین ما در شناخت دشمن بیشتر توجه داشته باشند و به رهنمود های امام و مقام معظم رهبری توجه بیشتر داشته باشند و آمریکا را یک نظام استکباری مد نظر قرار بدهند و هیچ زمان با گرگ دست رفاقت نکنیم.

سرهنگ پاسدار ناصر بهرامی اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند در رابطه با برجام، من مطمئنم امریکا به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و ما شاهد نقض آشکار آن هستیم در حالی که ما به تمام تعهدات خود پایبند بودیم.

وی بیان کرد: همین چند روز گذشته زمانی که آقای ظریف در کشور های اورپایی مانند فرانسه همراه با روئسا و وزرا خارجه بعضی کشور های اروپایی در حال مذاکره بود اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی بر علیه ایران اجرا کرد و این نقض برجام است.

ناصر بهرامی گفت: امروزه برخی از افراد در کشور هستند که در حال بزک کردن آمریکا هستند و آمریکا را نجات دهنده و منجی می دانند و با نشان دادن روی خوش و ضعف در خود باعث تقویت آمریکا و آمریکا گرایی در کشور می شوند .

سرهنگ دوم پاسدار ناصر بهرامی در پایان در مورد نقش رسانه ها در حفظ و نگهداری انقلاب جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: امروز مهمترین رسالتی که رسانه های ارزشی و بسیج دارند این است که شعار های انقلاب مانند شعار استقلال را زنده نگه دارند و اگر به این موضوع توجه شود و شعار های انقلاب زنده نگه داشته شود ذائقه های مردم عوض نمی شود و تحلیل های غلط نمی تواند کار ساز باشد و مردم می توانند با روحیه انقلابی گری از انقلاب خودشان حمایت کنند هرگز نظام دچار لغزش نمی شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار