خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

آغاز اردوهای طرح «هجرت» دانش‌آموزی در رزن

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: در ایام تابستان امسال 90 نفر از دانش‌آموزان بسیجی از 10 تیر ماه کار خود را در قالب طرح هجرت آغاز کرده و در عرصه های مرمت و بهسازی مدارس به فعالیت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۸۷۹۷۲۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
آغاز اردوهای طرح «هجرت» دانش‌آموزی در رزن
سرهنگ ابولفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به آغاز طرح هجرت دانش آموزی در رزن اظهار داشت: یکی از برنامه های اثرگذار و خوب در راستای غنی سازی بهینه اوقات فراغت و حرفه آموزی دانش آموزان طرح هجرت است.

وی افزود: فراگیری مهارت های کاری و تعامل­ گروهی از نیازهای نوجوانان و جوانان است و در صورتی که در مسائل فرهنگی این قشر کوتاهی شود، سرمایه های ارزشمند و آینده سازان این مرز و بوم در معرض خطر تهاجمات فرهنگی و آسیب های اجتماعی قرار خواهند گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه رزن اردوهای طرح هجرت را فرصتی مناسب برای حضور و بکارگیری جوانان در عرصه های مختلف سازندگی کشور و تجربه آموزی عنوان کرد و افزود: در این طرح علاوه بر مرمت و بازسازی مدارس باید به دنبال نهادینه کردن فرهنگ و روحیه جهادی در کار و فعالیت باشیم.

وی خاطرنشان کرد : این برنامه ارزشمند همچون مناطق دیگر کشور چند سالی است که در شهرستان رزن آغاز شده و با همت بسیج دانش آموزی و همکاری آموزش و پرورش شهرستان رزن همچنان با قوت در شهرستان پیگیری می شود.

برات‌زاده یادآور شد: در سال گذشته 150 نفر از دانش‌آموزان بسیجی شهرستان در این طرح ها شرکت داشتند و در هفت مدرسه به خدمت رسانی‌هایی از جمله مرمت دیوار مدارس ، رنگ آمیزی و زیبا سازی مدارس پرداختند .

وی اظهار داشت : در ایام تابستان امسال نیز 90 نفر از دانش آموزان بسیجی از 10 تیرماه کار خود را در قالب این طرح آغاز کرده و در عرصه های مرمت و بهسازی مدارس به فعالیت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات