خبرهای داغ:
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی تویسرکان خبر داد

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه قرآنی و آموزشی در تویسرکان

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ سبک زندگی اسلامی در جامعه با موضوع قرآن کریم، بیش از ۱۰۰ برنامه قرآنی در قالب کلاس‌ های آموزش روخوانی و روانخوانی در تویسرکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۸۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد افشاری اظهارداشت: به همت اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان ۱۵۰ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ سبک زندگی اسلامی در جامعه با موضوع قرآن کریم، بیش از ۱۰۰ برنامه قرآنی در قالب کلاس‌ های آموزش روخوانی و روانخوانی برگزار و مراسم قرائت، ختم و تفسیر قرآن، محافل انس با قرآن و جلسه جزءخوانی قرآن کریم در نقاط مختلف شهر و روستاهای شهرستان تویسرکان در طول ماه مبارک رمضان درحال برگزاری است.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی تویسرکان به فعالیت ۴۰۰ مسجد، هیئت مذهبی، حسینیه و مرکز قرآنی در شهرستان تویسرکان اشاره کرد.

افشاری افزود: این برنامه‌ها به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری موسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی، روحانیون مستقر و طرح هجرت و مبلغین اعزامی ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد، هیئات مذهبی و موسسات و خانه‌های قرآنی شهر و روستاهای این شهرستان و در محافل مذهبی و دینی درحال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار