خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رزن خبر داد

برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی در سپاه ناحیه رزن

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع قرآنی برای برادران کادر و وظیفه از جمله کلاس‌های تفسیر نور مبین، کلاسهای اخلاق ، و محفل انس با قرآن و.. برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۰۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
حجت الاسلام سیدحسین غفاری‌ستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با بیان اینکه رمضان ماه نزول بسیاری از برکات بر انسان‌ها است، اظهار داشت: فضیلت و شرافت ماه مبارک رمضان بسیار بالا است به‌طوری که در میان ماه‌های قمری تنها ماهی است که خداوند نام آن را در کلام الله مجید بیان کرده است و آن را ماه نزول قرآن که بهترین هدیه الهی است، معرفی کرده است.

وی افزود: خداوند متعال برای تربیت بشر و رساندن او به کمال یک سلسله عبادات و وظایفی را معین کرده تا آدمی در سایه عمل به آن به کمال رسد، ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی پیش روی انسان قرار می دهد تا با انجام این تکالیف صفای باطن و نورانیت زمین را فزونی بخشید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: انسان می تواند در این ایام آنچنان بال وپر بگیرد که از ملائک هم بالاتر رفته و حضور ذات اقدس الهی را درک کند و همه این دستاوردها را باید مدیون روزه که مهمترین عبادت ماه مبارک نیز است، دانست.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت ماه رمضان ماه میهمانی خداست و هر کسی که با آگاهی و اخلاص در این میهمانی حضور یابد و آنگونه که شایسته است از آن بهره‌مند شود، رحمت و مغفرت و برکات متعدد آن شامل حالش خواهد شد.

غفاری‌ستار افزود: خداوند در این میهمانی روح و جان دوستانش را به میهمانی فرا خوانده و این ضیافتی است که جز خدا و اولیای الهی ، کسی ارزش واقعی آن را نمی داند و به همه آثار و برکات آن واقف نیست.

وی بیان کرد: در این ایام به همت نمایندگی ولی فقیه ناحیه رزن، همچون سراسر کشور کلاس‌های متنوعی برای برادران کادر و وظیفه از جمله کلاس‌های تفسیر نور مبین، کلاسهای اخلاق ، و محفل انس با قران و.. برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: روزه داران باید از حداکثر فرصت ماه رمضان ، به ویژه از شب‌های قدر که شب تقدیر امورات است، برای بخشش گناهان و ارتقاء سطح معنویت خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات