خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

یکی از دردهای مهم جامعه ناسلامتی دینی است/«آتش به اختیار» یعنی مراقب نفوذ دشمن باشید

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سلامت پیدا کردن در دین کار بسیار مهمی است، گفت: یکی از دردهای مهم جامعه امروز ما این است که افراد در موقعیت‌های مختلف دچار ناسلامتی دینی شدند.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۳۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
یکی از دردهای مهم جامعه ناسلامتی دینی است/«آتش به اختیار» یعنی مراقب نفوذ دشمن باشید
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام حسینی در محفل انس و مودت فرماندهان بسیج شهرستان نهاوند با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت است و نباید انسان در این ماه مبارک نسبت به وظیفه خود برای خودسازی غفلت کند.

وی افزود: خداوند برای بندگان خود میانبرهایی قرار داده است که یکی از آن میانبرها که برای امت پیامبر(ص) قرار داده این است که امت دارای فضائل و کمالات اخلاقی شود تا یک جامعه پر از صلح و صفا و ایمان و اخلاق داشته باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: خداوند در ماه مبارک رمضان این بستر را برای ما فراهم کرده و توفیق داده است که عمر داشته باشیم و این ماه مبارک را برای بار دیگر درک کنیم .

وی ابراز داشت: 10 شب آخر ماه مبارک رمضان شب‌های احیا است و چه خوب است که این 10 شب را در مساجد بگذرانیم.

حسینی افزود: در ماه مبارک رمضان خداوند درهای بهشت و رحمت را به روی امت پیامبر(ص) می گشاید و درهای جهنم را به روی آنها می‌بندد و در این ماه مبارک دست و پای شیطان بسته و در زنجیر است .

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به سلامت در دینداری عنوان کرد: سلامت پیدا کردن در دین کار بسیار مهمی است؛ یکی از دردهای مهم جامعه امروز ما این است که افراد در موقعیت‌های مختلف دچار ناسلامتی دینی شدند .

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مسائل سیاسی روز گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود فرمودند «آتش به اختیار» و این یعنی مراقب نفوذ دشمن باشید و مردم بدانید از نزدیک‌ترین کسان به رأس حکومت تا بدنه ممکن است دچار انحرافات عقیدتی شده باشند، پس دین را بشناسید و حمله کنید .

انتهای پیام/

ارسال نظرات