خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: ایمان به خدا و پیامبر(ص) و ولی خدا، حفاظت از انقلاب و نظام و اسلام با جان و مال خویش، نفوذناپذیری در برابر هر توطئه‌ای و در عمل ولایت‌پذیر بودن نه در شعار از ویژگی‌های انقلابی‌گری هستند.
کد خبر: ۸۸۷۵۲۸۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
ولایت‌پذیر بودن در عمل نه در شعار از ویژگی‌های انقلابی‌گری است
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در جمع بسیجیان جامعه پزشکی شهرستان نهاوند بیان داشت: بسیجی آن نیست که کارت داشته باشد، بسیجی کسی است که گوش به فرمان ولایت باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه در هر دوره و زمانی از زمان پیامبراکرم (ص) تاکنون بسیجی‌ها وجود داشته اند، گفت: در همه عرصه‌ها توجه به فرمایشات ولی‌فقیه از اهم واجبات است و شما بسیجیان نیز باید اطاعت از ولی فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهید .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند افزود: فرمایشات ولی فقیه پند و اندرز نیست، دستورالعمل است و اطاعت از آن واجب است

وی عنوان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری منافع ملی دو شاخه اصلی دارد، که یکی اسلامیت و دیگری انقلابی‌گری است.

شیرزادی با بیان اینکه منافع ملی ما قرآنی بوده است، گفت: اسلام دایره گسترده ای دارد و در نماز و روزه خلاصه نمی شود و زیر چتر اسلام هر حکمی لطمه ببیند، منافع ملی ما به خطر افتاده است .

وی دومین شاخه منافع ملی را انقلابی‌گری دانست و با اشاره به آیات قرآن به ویژگی‌های انقلابی‌گری پرداخت و گفت: در برابر دشمنان شدت عمل و در برابر دوستان رفعت و مهربانی داشتن که در سوره فتح آیه ۲۸ به آن اشاره شده است و پیوسته در حال مقابله با دشمن است که در سوره نساء آیه ۷۱ به آن اشاره شده است از ویژگی های انقلابی گری است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: اهل جهاد بودن و صبر و استقامت داشتن از دیگر ویژگی‌های انقلابی‌گری هستند .

وی ادامه داد: به خدا و پیامبر خدا(ص) و نماینده خدا و ولی خدا ایمان داشتن، با جان و مال خویش برای حفاظت از انقلاب و نظام و اسلام، سد نفوذناپذیری در برابر هر توطئه‌ای و در عمل ولایت‌پذیر بودن نه در شعار از دیگر ویژگی‌های انقلاب‌گری هستند.

شیرزادی در پایان سخنانش با بیان اینکه همه باید مراقب باشند دچار نفوذ نشوند، خاطرنشان کرد: کسی که دین و اسلام ندارد به نفوذ دچار می شود بنابراین مراقب باشید دشمن در شما نفوذ پیدا نکند و همواره گوش به فرمان ولایت فقیه باشید .

ولایت‌پذیر بودن در عمل نه در شعار از ویژگی‌های انقلابی‌گری است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات