خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

دشمنان از نفوذ انقلاب و اسلام شیعی در جهان به وحشت افتاده‌اند/ شهید «تیموری» مشتاق شهادت بود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمنان نظام از نفوذ انقلاب اسلامی و اسلام شیعی در جهان به وحشت افتاده‌اند، از این رو با تربیت تروریست ها به فکر جنگ و خونریزی در منطقه هستند.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۳۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
دشمنان از نفوذ انقلاب و اسلام شیعی در جهان به وحشت افتاده‌اند/ شهید «تیموری» مشتاق شهادت بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام اسکندری در مراسم هفتمین روز شهادت پاسدار شهید «جواد تیموری» اظهار داشت: شهید «تیموری» به گفته دوستانش عاشق شهادت بود تا جایی که همه می گفتند که در سر آرزوی مدافع حرم شدن و مقابله به تروریست های داعشی را می پرورانید.

وی با بیان اینکه شهید «تیموری» در راه دفاع از میهن و مردم جان خود را فدا کرد، افزود: دشمن با این حملات تروریستی به دنبال ایجاد هراس و وحشت است چراکه از قدرت نفوذ اسلام احساس خطر می‌کند.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه به اشاره به اینک گروه داعشی‌های تکفیری مزدوران و دست پرورده عربستان، صهیونیست و به ویژه آمریکا هستند، گفت: دشمنان نظام از نفوذ انقلاب اسلامی و اسلام شیعی در جهان به وحشت افتاده‌اند، از این رو با تربیت تروریست ها به فکر جنگ و خونریزی در منطقه هستند، در حالی که نمی دانند شیعیان هیچ گاه سلطه ظالمان را نمی پذیرند.

وی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: سال گذشته سربازان گمنام امام زمان(عج) 120 عملیات تروریستی را در کشور خنثی کردند.

اسکندری با اشاره به بحث انتخابات عنوان کرد: در انتخابات شاهد بداخلاقی‌های برخی کاندیداها در تضعیف نیروهای امنیتی بودیم.

وی گفت: متأسفانه برخی کاندیداها برای رأی آوردن دست به تضعیف نیروهای امنیتی زدند در حالی که این حادثه تلخ تروریستی به همه نشان داد که باید قدرت دفاعی کشور قدرتمندتر شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ضرورت حمایت از جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت برای این است که در داخل کشور با دشمن نجنگیم و دشمن را در بیرون از مرزها زمین‌گیر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات