خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع)همدان عنوان کرد
مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امنیت مردم مهم‌ترین دستاورد حاصل از حمله موشکی سپاه پاسداران به تروریست های تکفیری است.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۵۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

طیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه را حرکتی هوشمندانه و مقتدارنه دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام تروریستی تهران در 17 خرداد ماه به گروه منحوس داعش که جان و مال مسلمانان را به تعرض واداشته و هم حامیان این گروه از عربستان سعودی تا آمریکا پیام محکم و قاطع داد که اگر کسی به منافع و جان و مال ملت ایران مورد تعرض کند با سیلی محکم مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این حرکت سپاه در طول 30 سال گذشته اولین اقدام و دفاع عملیاتی بود که توسط یگان موشکی ایران انجام شد، گفت: تا قبل از این اقدام، کمک ما به مردم سوریه و عراق در مسائل امنیتی و نظامی کمک مستشاری بود که امروز به صورت مستقیم این حمله اتفاق افتاد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: حمله موشکی ایران نتیجه حمله تروریستی به مرقد مطهر امام(ره) و مجلس شورای اسلامی است.

وی به وادار کردن ایران به مقابله مستقیم در این عرصه اشاره و تاکید کرد: جریان‌های تکفیری، سعودی و آمریکایی بدانند اگر کوچک‌ترین کنشی در این زمینه داشته باشند بهطور قطع سپاه پاسداران پاسخی قوی‌تر و قدرتمندانه‌تر از پاسخی که شاهد آن بودیم، خواهد داد.

فریادرس به دستاورد حاصل از حمله موشکی سپاه پاسداران به تروریست های تکفیری اشاره و عنوان کرد: مهم‌ترین دستاورد این امر، امنیت مردم است و مردم بدانند که رزمندگان مدافع حرم مدافع انقلاب اسلامی و مدافع حق ملت با تمام توان از آنها حمایت خواهند کرد.

وی بازدارندگی نسبت به تهاجامات محتمل جریانات تکفیری و حامیان آنها را به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای حمله موشکی سپاه برشمرد و گفت: پشتوانه این حمله حاصل اعتمادی است که ملت ایران به فرزندان خود دارند و همچنین حمایت از فرزندان انقلابی و تجاربی که در طول 38 سال و بعد از دفاع مقدس به دست آمده که نتیجه آن ایجاد ذخایر استراتژیکی از سلاح‌های راهبردی و موشکی است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: ذخایر استراتژیکی از سلاح‌های راهبردی و موشکی به ما کمک می کند هر زمان انقلاب به اقتضای منفعت و امنیت مردم به آن نیاز داشت از آنها استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید با مسئله امنیت کشور شوخی کرد، ابراز داشت: متاسفانه درجریان انتخابات ریاست جمهوری افرادی برای جلب آرا و به قدرت رسیدن به موشک‌های سپاه به عنوان ذخایر امنیتی حمله کردند که دشمن از این مورد سواستفاده کرد.

فریادرس ابراز داشت: سیاستمداران کشور و افرادی که در نظام فعالیت می‌کنند برای حفظ منفعت و امنیت مردم نباید در هر فضایی وارد شوند.

وی بر ضرورت تقویت ارکان امنیتی نظام تاکید کرد و یادآور شد: کسانی که در دولت آینده مسئولیت گرفته و در ارکان قدرت حضور دارند باید ارکان امنیتی و پایه‌های امنیت نظام را تقویت کنند تا دیگر شاهد حرکت‌های تروریستی در داخل کشور نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات