خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین خبر داد

برگزاری جوانه‌های صالحین در 30 پایگاه مقاومت فامنین

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین از برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در 30 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان فامنین با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۹۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
برگزاری جوانه‌های صالحین در 30 پایگاه مقاومت فامنین
حجت الاسلام محمود رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با اشاره به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در شهرستان فامنین اظهار داشت: جوانه‌های صالحین مسال با محوریت قرآن و مسجد در سطح پایگاه‌های مقاومت شهرستان فامنین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در ایام تابستان افزود: جوانه‌های صالحین از 25 خرداد ماه آغاز شده و تا 25 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: هدف از این برنامه غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان و عمق‌بخشی به معارف اسلام و انقلاب با نشاط و تعالی در پرتو قرآن و نماز، با محوریت مساجد است.

وی در ادامه ابراز داشت: این برنامه در 30 پایگاه مقاومت شهرستان فامنین با برنامه‌ریزی توسط فرماندهان حوزه‌ها و تقویم اجرایی منظم در طول تابستان برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به برنامه‌های اجرایی طرح جوانه‌های صالحین گفت: این طرح شامل کلاس‌هایی از قبیل آموزش قرآن، آموزش های دینی، اعتقادی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و کلاس‌ها و مسابقات ورزشی مختلف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات