خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: طرح جوانه‌های صالحین در سطح 18 پایگاه مقاومت خواهر و برادر در سطح شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۳۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 18 پایگاه اسدآباد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین درپایگاه‌های بسیج شهرستان اسدآباد اظهار داشت: طرح جوانه‌های صاالحین امسال با شعار «نشاط و تعالی در پرتو قرآن و نماز» با محوریت مسجد برگزر می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح جوانه‌های صالحین در سطح 18 پایگاه مقاومت خواهر و برادر در سطح شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه این طرح از 25 خرداد ماه آغاز شده و تا 25 شهریور ماه ادامه دارد، افزود: این طرح در طول ایام تابستان برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در شهرستان اسدآباد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های تربیتی، مهارتی، بصیرتی و اخلاقی در این طرح عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح تحقق جذب حداکثری به بسیج با اجرای برنامه های متنوع، آشنایی جوانان و نوجوانان با سبک زندگی اسلامی و برنامه های قرآنی و... است.

مرادی یادآور شد: برگزاری اردوهای سیاحتی تفریحی شهرستانی، استانی و کشوری، برگزاری کلاس‌های مهارتی در زمینه‌های مختلف با توجه به ظرفیت شهرستان، کلاس‌های آموزش روخوانی، حفظ و مفاهیم قرآن کریم از جمله برنامه‌های اجرایی در این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای بالا بردن راندمان کاری هماهنگی با برخی از ادارات شهرستان در حال انجام است که از ظرفیت موجود ادارات و سازمانها استفاده شود .

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 18 پایگاه اسدآباد

انتهای پیام/

ارسال نظرات