فرمانده سپاه ناحیه قوچان:

سالگرد ارتحال امام (ره) فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت فقیه ‌است

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: ایام سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه رفیع ولایت فقیه در کشور است.
کد خبر: ۸۸۶۹۰۷۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
سرهنگ پاسدار علی اصغر صوفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه رفیع ولایت ‌فقیه در کشور است و پیروی از ولایت فقیه، حمایت از مستضعفین، حفظ وحدت و یکپارچگی، دفاع از پابرهنگان و محرومان جامعه، استکبار ستیزی، خدمت بی‌منت به مردم از آرمان‌هایی بود که امام همواره بر آن‌ها تاکید داشت.

وی افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب خود توانست جایگاه ویژه‌ای در بین آزادی‌خواهان جهان پیدا کند زیرا او تنها برای رضای خدا قیام کرد و منافع شخصی در این مسیر نداشت و در کنار حفظ جایگاه مردم نقش بی‌بدیلی در برپایی، مدیریت، هدایت و استقرار نظام مقدس اسلامی داشت.

فرمانده سپاه قوچان تصریح کرد : امام راحل(ره) توانست اهداف بزرگ خود را با تکیه و توکل به خدا و یاری مردم به مرحله اجرا گذارد و نه تنها مردم ایران را از طاغوت آزاد کرد بلکه راه و روش ایشان در همه عرصه‌ها یاری‌دهنده مردم دنیا است.

سرهنگ علی اصغر صوفی بیان کرد: برای تداوم عزت اسلامی اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) باید بازخوانی شود و در تدوین و تبیین سیره ایشان تلاش مضاعفی در سطح کشور انجام گیرد، بنابراین تجلیل و تکریم از موقعیت و جایگاه آن حضرت، وظیفه همگانی و ملی است و تمامی کارگزاران نظام باید در راستای با شکوه برگزار شدن مراسم سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) تلاش کنند.

وی ادامه داد: ایران کشوری بزرگ و مهم در منطقه است و می‌تواند در تمامی عرصه‌های بین المللی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد، این همان انقلابی است که امام خمینی(ره) با تحمل سختی‌ها، تبعیدها و هرگونه ظلم رژیم شاهنشاهی آن را پایه گذاری کرد و مشکلات را به جان خرید تا این مردم از دست غارتگران جهانی نجات یابند.

صوفی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه 22سال از رحلت ایشان گذشته، عشق به امام خمینی(ره) نه تنها در جامعه اسلامی بلکه در سطح جهان موج می‌زند و این بیانگر آن است که یاد آن حضرت همچنان در دلها زنده است و مردم ایشان را از یاد نبرده‌اند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها