خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

شکوفایی فطری در وجود افراد به ایمان قوی آنها بستگی دارد

امام جمعه تویسرکان با اشاره به شکوفایی فطری در وجود افراد گفت: این امر به ایمان قوی افراد بستگی دارد.
کد خبر: ۸۸۶۵۸۳۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
شکوفایی فطری در وجود افراد به ایمان قوی آنها بستگی دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در دومین روز از ماه مبارک رمضان در بین کارکنان و سربازان سپاه ناحیه تویسرکان اظهار داشت: ما زمانی که در مواقع سختی قرار می‌گیریم ایمانمان قوی‌تر می‌شود.

وی افزود: همه ما به زیارت می‌رویم و دعا می‌خوانیم و از خداوند حاجت می‌خواهیم اما در مواقعی که انسان گرفتار است این زیارت و عبادت زیباتر می‌شود.

امام جمعه تویسرکان ابراز داشت: سختی و گرفتاری برای همه انسان‌ها وجود دارد و تا وقتی که مهره اصلی یعنی امام مهدی (عج) سرجایش نباشد این مصیبت‌ها وجود دارد که انشالله هر چه زودتر زمینه ظهور فراهم شود.

وی به حاجت‌های مسلمانان اشاره کرد و گفت: وقتی دعا خالصانه نباشد دعا بی‌اثر است و وقتی انسان فرد خوبی باشد خداوند بزرگ دعایش را مستجاب می‌کند اما برخی اوقات خواسته‌های ما به صلاح ما نیست و در واقع خواسته ما خواسته نیست.

موحدی ابراز داشت: برخی اوقات راه‌هایی در مسیر زندگی ما قرار می‌گیرد که شاید راضی به انجام آن نباشیم اما صعود و ترقی ما در آن راه است.

وی خاطرنشان کرد: انسان به یک سنی که می‌رسد یک شکوفایی فطری در آن به وجود می‌آید که مدت زمان آن متفاوت است برای یکی بیشتر و برای دیگری کمتر و این امر به ایمان قوی افراد بستگی دارد.

امام جمعه تویسرکان افزود: بسیاری از ما انسان‌ها می‌دانیم همه کارها با خدا است اما این دانستن با دانستن خیلی از علما همانند آیت الله بهجت متفاوت است.

وی عنوان کرد: انسان کامل نیست و زشتی‌هایی دارد بنابراین باید در دعاهای خود از خداوند بزرگ بخواهیم ما را پوشش دهد و این زشتی های درون ما را کمتر کند.

شکوفایی فطری در وجود افراد به ایمان قوی آنها بستگی دارد 

انتهای پیام/

ارسال نظرات