خبرهای داغ:
مدیر کانون راه‌‌بر همدان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان همواره مورد تکریم پیامبر(ص) بوده و به شب زنده‌داری و تهجد می پرداخت، گفت: مسجد محل خدمت و اداره مملکت اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۶۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ناصر صفری در نشست حلقه مربیان شجره طیبه صالحین سازمان بسیج اصناف همدان اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان باید دعا کنیم که اگر خداوند تاکنون در این ماه شریف و ماه معظم شعبان ما را مورد رحمت و مغفرت خود قرار نداده در این ماه ما را مشمول مغفرت قرار دهد تا با دل پاک، با یک روح آماده به عبادت با گوش‌های آماده برای شنیدن آیات الهی به کسب معارف دینی در ماه مبارک رمضان این ماه مهمانی ویژه معرفت و معنویت شویم.

وی گفت: این ماه معظم همیشه مورد تکریم پیامبر(ص) بوده و به شب زنده‌داری و تهجد می پرداخت و در دهه آخر ماه رمضان همواره در مسجد معتکف بود، این سیره اولیاء خدا بود و امیرالمؤمنین(ع) نیز این گونه عمل می‌کرد و در واقع مسجد محل خدمت و اداره مملکت اسلامی است.

مدیر کانون راه‌‌بر همدان در ادامه عنوان کرد: اگر کسی در راه خدمت به مردم درست گام بردارد و خالصانه و صادقانه عمل کند یکی از نشانه‌هایش این است که خداوند توفیق عبادت را از او سلب نمی‌کند و این عبادت است که کمک می‌کند انسان در مسند حکومت بتواند بهتر رهبری کند.

وی تأکید کرد: این نماز شبی را که می خوانیم بهترین جای پای محکم است، که قدرت و توفیقات شما بیشتر شود.

صفری ابراز داشت: اگر می خواهید به فرهنگ و اقتصاد و سیاست مملکت خدمت کنید یک رکن آن عبادت است و بدون عبادت و نماز شب نمی توان حتی یک کار سیاسی هم انجام داد.

وی در ادامه در خصوص انتخابات تصریح کرد: ما انتخابات بزرگ و مهمی را پشت سر گذاشتیم که این امر برای نظام هم یک فرصت و هم یک تهدید شده بود.

مدیر کانون راه‌‌بر همدان گفت: در این 30 سال اخیر فضای انتخابات بین دو قطب چرخیده که به نوعی طرفدار اسلام حکومتی، اسلام حداکثری و اسلام ناب بوده و در مقابل یک اسلام حداقلی یا آمریکایی یا رحمانی و اسلام غیر جمهوری اسلامی به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در دفاع مقدس با 35 کشور دنیا رسماً جنگیدیم و از این 35 کشور اسیر داشتیم، اگر سالی چهار بار مانور نداشته باشیم این کشور مورد حمله و تهاجم دشمن قرار خواهد گرفت.

صفری با بیان اینکه آن چیزی که سایه جنگ را از این کشور دفع کرده، آمادگی دفاعی و نظامی است، اضافه کرد: خداوند مقتدر شکست ناپذیر است و اگر به یاری دین خدا بشتابیم خدا نیز با تمام قدرت لایزال و بی بدیل از ما پشتیبانی خواهد کرد.

وی در خصوص آسیب های اجتماعی، بیان کرد: باید همه آسیب های اجتماع را بشناسیم و در اولویت قرار دهیم و این وظیفه ما است چراکه دولت جهانی امام زمان(عج) و آن مدینه فاضله و بهشت موعودی که خداوند ترسیم کرده اینگونه است و مردم باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و این حلقه مفقوده نظام اسلامی است.

مدیر کانون راه ‌بر همدان در پایان ابراز داشت: امروز اگر می خواهید خدمت صادقانه ای انجام دهید علاوه بر روشنگری در عرصه سیاسی و تولید و اشتغال که یک بخش مهم از آسیب های اجتماعی به دلیل بیکاری است باید در عرصه مقابله با آسیب ها و تأمین سلامت جامعه گام‌های منسجم و برنامه ریزی شده برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات