خبرهای داغ:
فرزند شهید شهید«اسدی»:

نباید از خطر و توطئه دشمن غفلت کرد

فرزند شهید«اسدی» گفت: دشمن همواره به دنبال آشوب و توطئه است و برای رسیدن به پیروزی باید در صحنه بود و هیچ گاه نباید از خطر و توطئه دشمن غفلت کرد.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۷۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
نباید از خطر و توطئه دشمن غفلت کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر ، اعضای شواری پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با خانواده شهید «زکریا اسدی» از شهدای دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدار معنوی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان صورت گرفت همسر شهید به بیان خاطرات و ویژگی های شخصیتی این شهید بزرگوار پرداخت.

فرزند شهید«اسدی» در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان به ضرورت زنده نگهداشتن فرهنگ جهاد وشهادت پرداخت و اظهار داشت: باید فرهنگ سازی را از سنین پایین و کودکی در بین افراد شروع و آنها را نسبت به مفاهیم غنی اسلام و انقلاب و جهاد و شهادت آشنا کرد چرا که در این سنین پذیرش فرهنگ و مفاهیم با روند بسیار خوبی همراه خواهد بود.

مهری اسدی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که «خرمشهرها در پیش است»، تاکید کرد: 29 اردیبهشت یکی از همان خرمشهرهایی بود که مقام معظم رهبری فرمودند و مردم با حضور حداکثری در انتخابات بسیار خوش درخشیدند.

وی یادآور شد: دشمن همواره به دنبال آشوب و توطئه است و برای رسیدن به پیروزی باید در صحنه بود و هیچ گاه نباید از خطر و توطئه دشمن غفلت کرد.

نباید از خطر و توطئه دشمن غفلت کرد 
 
نباید از خطر و توطئه دشمن غفلت کرد 

انتهای پیام/

ارسال نظرات