خبرهای داغ:
رئیس ستاد کنگره شهدای دانشجویی استان همدان عنوان کرد

اثربخشی ویژه به خودباوری و ادامه راه شهدا هدف از برگزاری کنگره‌های شهدای دانشجویی

رئیس ستاد کنگره شهدای دانشجویی استان همدان اثربخشی ویژه به خودباوری، هدفمند بودن، داشتن هدف والا و تلاش برای ادامه راه این شهدا را از اهداف برگزاری کنگره‌های شهدای دانشجویی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۳۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
اثربخشی ویژه به خودباوری و ادامه راه شهدا هدف از برگزاری کنگره‌های شهدای دانشجوییبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر منصور غلامی شامگاه چهارشنبه در دومین کنگره شهدای دانشجویی استان و یادواره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی همدان ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: با تلاش دوستان سلسله‌ای از کنگره‌های بزرگداشت شهدا در راستای معرفی شهدای دانشجویی را برنامه‌ریزی کردیم.

وی با بیان اینکه امسال دومین کنگره شهدای دانشجویی را در استان همدان برگزار می‌کنیم، افزود: تلاش کرده‌ایم در این مراسم‌ها 152 شهید دانشجوی استان را معرفی کنیم.

رئیس ستاد کنگره شهدای دانشجویی استان همدان عنوان کرد: برای معرفی شهدا از جمله اقداماتی که صورت گرفته می‌توان به فعالیت‌های مکتوب و چاپ کتاب و ثبت و گرد‌آوری خاطرات ویادبودهای این شهدای والامقام اشاره ککرد.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا توسط اساتید و دانشجویان نیز از دیگر اقدامات بوده است، افزود: تلاش ما این است که در این کنگره‌ها شهدا، این ستارگان پرفروز را به نسل جوان و دانشجو معرفی کنیم.

غلامی با تأکید بر معرفی شهدا به نسل جوان به ویژه دانشجویان یادآور شد: این شهدا نیز زمانی هم‌سن دانشجویان امروز و به دنبال کسب علم بودند و در برهه‌ای احساس وظیفه آنان را به دفاع از وطن کشید.

وی اثربخشی ویژه به خودباوری، هدفمند بودن، داشتن هدف والا و تلاش برای ادامه راه این شهدا را از اهداف برگزاری کنگره‌های شهدای دانشجویی عنوان کرد و گفت: باید آثار برگزاری این کنگره‌ها را در روح و فکر نسل جوان امروز و آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات