خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه عملیات فتح خرمشهر فتح به یاد ماندنی است، گفت: باید با بیان واقعیت‌های جنگ و رشادت‌های رزمندگان فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۵۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت سوم خرداد عملیات غرورآفرین الی بیت المقدس به تمام مجاهدان و رزمندگان و یاران دفاع مقدس اظهار داشت: به‌مناسبت گرامیداشت این پیروزی شکوهمند سپاه ناحیه همدان 80 برنامه اجرایی را پیش‌بینیی کرده است.

وی با بیان اینکه برخی از برنامه‌ها اجرا شده و برخی نیز در حال اجرا است، گفت: اهم این برنامه ها ارج نهادن به رزمندگان عملیات الی بیت المقدس، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: ارودهای تفریحی برای جانبازان، غبارروبی از مزار شهدا به ویژه شهدای فتح خرمشهر و بیان خاطرات توسط رزمندگان حاضر در آزادی خرمشهر از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برپایی نمایش‌هایی از آزادسازی خرمشهر و ده‌ها برنامه متنوع دیگر نیز به مناسبت گرامیداشت این ایام برگزار می‌شود.

برزگر در پایان با بیان اینکه عملیات فتح خرمشهر فتح به یاد ماندنی است، خاطرنشان کرد: باید با بیان واقعیت‌های جنگ و رشادت‌های رزمندگان فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات