خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه همدان:

آزادی خرمشهر تمام کشورهای حامی صدام را شوکه کرد

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه همدان گفت: آزادی خرمشهر نه تنها عراق را بلکه تمام کشورهای حامی صدام را نیز شوکه کرد و همه به قدرت ایران انقلابی اعتراف کردند.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۵۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
سرهنگ علی اشرف اردلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت سوم خرداد روز فتح خرمشهر اظهار داشت: آزادی خرمشهر در واقع شکست صدام را رقم زد چراکه صدام گفته بود که اگر ایران خرمشهر را از ما بگیرد ما کلید بصره را به ایران می دهیم.

وی با اشاره به اهمیت سوق الجیشی خرمشهر بیان داشت: آزادی خرمشهر کمر صدام را برای همیشه شکست و رژیم بعث صدام تا آخر نتوانست کمر راست کند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه فتح این شهر برای عراق اهمیت حیاتی داشت، گفت: رژیم بعث عراق چنان استحکامات و تله‌هایی در منطقه خرمشهر ایجاد کرده بود که کسی باور نمی کرد روزی این شهر آزاد شود.

وی خاطرنشان کرد: آزادی خرمشهر نه تنها عراق را بلکه تمام کشورهای حامی صدام را نیز شوکه کرد و همه به قدرت ایران انقلابی اعتراف کردند.

اردلان با بیان اینکه بعد از عملیات خرمشهر استکبار و حامیان صدام از او قطع امید کردند، ابراز داشت: دشمنان این مرز و بوم به گوش باشند که هر کسی که با این ملت انقلابی از در جنگ وارد شود سرنوشتی همچون صدام در انتظار او است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات