خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به وجود شور و نشاط جوانان نهاوندی گفت: مصادیق بارز آن افتخارآفرینی عزیزانی است که در میادین بین المللی توانسته اند بدون ادعا و با کمترین امکانات نام نهاوند را پر آوازه کنند.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۴۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، همایش «جوانان شور و نشاط اجتماعی» با همت اداره ورزش و جوانان و شرکت نکونام نهاوند با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان ، محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان، مهندس شیردره رئیس هیئت بسکتبال شهرستان و جمعی از قهرمانان و ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسکتبال در نهاوند برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در این همایش ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیان داشت: خرمشهر حکایت استقامت و روزهای سختی است که سرگذشت سلحشوران عزیزی است که با دست خالی از شرف و عزت این خاک دفاع کردند تا ما در حکایت امنیت سرآمد کشورهای منطقه باشیم .

محرم روزبه در ادامه در خصوص ورزش گفت: ورزش شهرستان با داشتن هیئت های پر تلاش و کارمندانی خدوم و بی ادعا توانسته است راه خود را که همان خدمت به جوانان عزیز است و همچنین فراهم کردن زمینه های شور و نشاط جوانان کار خود را به سرمنزل مقصود برساند.

وی عنوان کرد: این امر حکایت از شور و نشاط جوانان نهاوندی دارد و مصادیق بارز آن افتخارآفرینی عزیزانی است که در میادین بین المللی توانسته اند بدون ادعا و با کمترین امکانات نام نهاوند را پر آوازه کنند .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند ادامه داد: ورزشکارانی چون آقای سلگی در سنگ نوردی، فرود ظفری در مسابقات آسیایی وشو ، آرین در دوچرخه سواری و همچنین برای اولین بار بانوی فوتبالیست نهاوندی خانم خواجوی و همچنین قرار گرفتن نام خانم سیفی در میان لیست داوران الیت آسیا خود نمونه بارزی از توانایی و دانش جوانان برومند نهاوندی است که باعث دلگرمی ما خواهد شد .

در این همایش از سه زوج ورزشکار و همچنین قهرمانان و ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی و نخبگان شهرستان نهاوند تجلیل شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات