خبرهای داغ:
امیر سرتیپ اسماعیلی در همدان؛

نیروهای مسلح مماشات ندارد /رهبری فصل‌الخطاب است/ قدرت بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه اسرائیل همیشه برای ما تهدید و دشمن بوده و البته عددی نیست، گفت: نیروهای مسلح مماشات ندارد و رهبری فصل‌الخطاب است.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۴۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
نیروهای مسلح مماشات ندارد /رهبری فصل‌الخطاب است/ قدرت بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در دومین کنگره شهدای دانشجویی استان و یادواره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد در ذهن همه ما ماندگار شده و فقط در ذهن خرمشهری‌ها نیست.

وی افزود: در این دنیا مصادیق بسیارری است که در ذهن ملت‌ها برخی موضوعات می‌ماند و هرگز آن را فراموش نمی‌کنند که یکی از مصادیق زشت، جنگ است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ابراز داشت: جنگ همراه با خونریزی و جنایت و مصیبت بوده و عاقبت آن پشیمانی است حتی برای دولت‌هایی که با غرور آغازگر آن هستند.

وی با بیان اینکه در مقابل جنگ، دفاع قرار دارد که خواست و مطالبه مردم یک جامعه بوده و پشیمانی ندارد، ادامه داد: در هیچ جای دنیا مردم جامعه طرفدار جنگ نیستند چراکه از دست دادن جان و مال و ناموس را در پی دارد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در واقع استکبار جنگ را به مردم خود نیز تحمیل می‌کند، اظهار داشت: در مقابل آن دفاع شرافتمندانه است و نتیجه آن استحکام باور ملی است.

* شهدا آزادراه‌های سعادت را به ما نشان دادند

وی با بیان اینکه دفاع ما دفاع مقدس نام گرفت چراکه هیچ‌گاه سهم‌خواهی نبود، افزود: در این دفاع مقدس هیچ یک از شهدا و قهرمانان و اسطوره‌های ما سهم‌خواهی نکردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اینکه ما به شهدا افتخار می‌کنیم، عنوان کرد: شهدا آزادراه‌هایی را به ما نشان دادند که ما را به سعادت می‌رساند و در واقع شهدا نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

وی با مقایسه نیروهای بعثی عراق و جمهوری اسلامی ایران درجنگ تحمیلی ابراز داشت: در آن زمان نیروهای عراقی چهار مرحله تجهیز شدند و 650 هواگرد داشتند که تا پایان جنگ به یک هزار و 200 فروند رسید که 60 درصد توان خود را در دفاع مقدس از دست داد.

اسماعیلی با اشاره به قراردادها و رفتارهایشان نیز عنوان کرد: در دهه 80 میلادی صدام با استکبار و آمریکا و هم‌پیمانانش دست می‌دهد و 40 کشور علیه ایران اسلامی ائتلاف می‌کنند اما 24 سال بعد همان صدام مانند حیوان توسط همین نیروها در زیرزمین دستگیر می‌شود.

وی ادامه داد: دو سال بعد از پیروزی انقلاب این ائتلاف استکبار از همه رسانه‌ها پخش می‌شود تا در دل جوانان این مرز و بوم ارعاب ایجاد کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: در مقابل این ائتلاف استکبار، مردم ما این دلاوران و پهلوانان با استکبار دست ندادند بلکه با ولایت، واقعه تاسوعا عاشورا و امام حسین(ع) دست دادند و به پیروزی رسیدند.

*ریشه امنیت امروز کشور در سال 42 است

وی با بیان اینکه تاسوعا و عاشورا در قلب ما است، گفت: امروز جوانان ما که حتی امام راحل را ندیده بودند و زمان جنگ را درک نکرده‌اند به دفاع مقدس افتخار می‌کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: امروز آن بعثی عراق متجاوز شناخته می‌شود و جمهوری اسلامی ایران نه متجاوز شد و نه اجازه تجاوز داد و امروز شاهد امنیت در کشور هستیم امنیتی که ریشه آن از سال 42 با دستگیری امام راحل آغاز شد.

وی با طرح این سوال که چرا باید در خصوص دفاع مقدس و فرهنگ و اقتصاد صحبت کنیم، گفت: همه این مباحث برای این است که جایگاه خود را ارتقا دهیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) یادآور شد: به خانواده‌های شهدا و مردم قول می‌دهیم که این دشمن به این گونه که رفتار می‌کند و غیرقابل اعتماد است اگر نگاه چپ به کشور ما کند چشمش را کور می‌کنیم و اگر یاوه‌گویی کند با مشت بر دهانش می‌کوبیم.

* یادواره‌ها عهدی دوباره با شهداست تا راه آنها را ادامه دهیم

وی با بیان اینکه باید ببینیم از کجا شروع کرده‌ایم و شهدا چه میراثی را به ما سپرده‌اند، ابراز داشت: یادواره‌ها عهدی دوباره با شهدا است تا راه آنها را ادامه دهیم.

اسماعیلی با اشاره به وجود برخی کم اخلاقی‌ها تصریح کرد: رهبر عزیز ما اجازه نمی‌دهند چنین کج خلقی و بداخلاقی در کشور ما وجود داشته باشد و همه باید بدانیم که اییشان فصل الخطاب است.

وی با بیان اینکه مسئول باید به چهره امام خود نگاه و رفتار کند، بیان کرد: اگر غیر از این رفتار کند مسئول نیست.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اینکه مسئولین پشتوانه محکمی به نام مردم دارند، گفت: تا زمانی که مسئولین با ملت‌ها دست دهند و ائتلاف کنند پیروز می‌شوند.

وی اضافه کرد: این دشمن دولت‌های ضعیف را خوار می‌کند که در ذهن مردمش می‌ماند مانند بعثی عراق و بسیاری از کشورهایی که جای پای آمریکا هست و کاپیتولاسیون پنهانی و آشکار با آنها دارد و دولت‌ها نمی‌توانند حرفی بزنند.

* هر مسئولی که ذره‌ای سهواً پایش را کج بگذارد مردم با او مقابله می‌کنند

اسماعیلی با بیان اینکه هر مسئولی که خواست ذره‌ای سهواً پایش را کج بگذارد همین مردم در صنه هستند و با او مقابله می‌کنند، ابراز داشت: ما مهدویت، ولایت، رهبر و شهادت داریم بنابراین باید به یکدیگر تذکر دهیم.

وی با بیان اینکه کسی نباید منیت داشته باشد، افزود: هر کس در جمهوری اسلامی بخواهد چنین فکری داشته باشد باید خجالت بکشد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: مردم می‌خواهند بگویند مناظره تعریف و ادب دارد کار خود را بگویید چرا دل بچه مسلمانان را درد می‌آورید.

وی با بیان اینکه مردم به نظام و رهبری رأی می‌دهند، گفت: مسئولین باید یاد بگیرند چراکه کج اخلاقی زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست و این پشتوانه ملت است که تا ابد می‌ماند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اینکه بعثی عراق با ما دشنی عرضی داشت، افزود: دشمنی عرضی مشکلی نیست و دشمنی طولی خطرناک و ریشه‌دار است مانند جنگ جهانی دوم که بعد از آن رئیس جمهوری به نام نیکسون امور به ویژه علوم انسانی را در دست گرفت و جنگ فرهنگی و اقتصادی بدون خاکریز در مقابل زندگی سنتی شکل گرفت که در فساد و فحشا به چیزی بدتر از زندگی آمریکایی تبدیل شد.

* اقتصاد مقاومتی از ذهنمان شروع می‌شود

وی با بیان اینکه دشمن با هر بهانه‌ای به دنبال وضع تحریم جدید است و وضع تحریم‌ها ربطی به تست موشک و... ندارد، ادامه داد: قدرت بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و دشمن در واقع می‌خواهند مردم را تحریم کنند.

اسماعیلی یادآور شد: دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی تحریم نمی‌کنند بلکه مستقیم تهدید می‌کننند و هجوم می‌آورند؛ امروز سایت‌های ضد اجتماعی انفعالی شده چرا با آنها مقابله نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز خاکریز این است، افزودم چرا باید به دشمنان اجازه داده شود،چرا دغدغه مقام معظم رهبری بعد ز 2 سال باید اهاجم فرهنگی و اقتصدی باشد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با تأکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی از ذهنمان شروع می‌شود، بنابراین من مسئول باید ذهنم را پاک کنم.

* در عرصه فرهنگی و اقتصادی خاکریز نداریم

وی با بیان اینکه اگر تمام کارها را انجام دهیم یک صدم خواسته‌های مقام معظم رهبری نیست، گفت: در عرصه فرهنگی و اقتصادی خاکریز نداریم اما آثارش از جنگ سخت شدیدتر است.

اسماعیلی با اشاره به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: قدرت نرم ما مردم هستند که از همه قدرت‌ها بالاتر است و در قدرت سخت نیز اقدامات خوبی در ارتش و سپاه نیروهای انتظامی و بسیج ما صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در بحث پدافند نیز کارهای خوبی انجام شده و ارتش و سپاه در کنار هم و زیر چتر قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اقدامات خوبی داشته‌اند و امروز شاهد حضور پدافندها در 3 هزار و 700 نقطه کشور هستیم، گفت: امروز راداری ساخته شده که در دنیا در کانادا بیش از 10 بار این پروژه شکست خورد اما در زمانی کم و با برد 3 هزار کیلومتر در ایران ساخته شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه اسرائیل همیشه برای ما تهدید و دشمن بوده و البته عددی نیست، گفت: نیروهای مسلح مماشات ندارد و رهبری فصل‌الخطاب است.

وی با اشاره به امنیت آسمان ایران کرد: سازمان بین المللی هوانوردی در کانادا 3 سال پیش عنوان کرد آسمان جمهوری اسلامی ایران امن ترین آسمان منطقه است.

اسماعیلی با طرح اینکه امروز نمره ما چند است، گفت: کشوری نیست که 37 سال تحریم و تهدید شده و 210 هزار شهید داده باشد بنابراین این راه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 3 هزار کرسی مدیریتی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای هر کرسی 70 شهید جان خود را در کف دستشان قرار دادند و در راه دفاع از کشور به شهادت رسیدند بنابراین همه ما بدهکار و مدیون شهدا هستیم و وای بر مسئولی که خلاف قرآن و رهبری عمل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات