خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به سخنان وزیر خارجه آمریکا در مجلس سنای آمریکا که به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ گفت: پیام حمله موشکی سپاه برای آنها است که اگر بخواهند به شرارت‌های خود ادامه دهند با سیلی محکم مواجه می شوند.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۴۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
حمله موشکی سپاه سیلی محکمی به شرارت‌های دشمنان/حرکت سپاه در برابر دشمنان غیر منتظره خواهد بود
سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به حرکت موشکی نیروی هوافضا سپاه پاسداران به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه در خصوص هدف اصلی این حرکت اظهار داشت: همان طور که پیش از این گفته شد سپاه ریخته شدن هیچ خون پاکی را بی پاسخ نخواهد گذاشت و این حرکت که توسط سپاه صورت گرفت پاسخ به جنایت‌های تروریستی بود که در 17 خرداد ماه علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی و اجرا شد.

وی با این اینکه این حرکت پاسخ قاطع و کوبنده به جنگ‌‌های روانی مطرح شده علیه نظام جمهوری اسلامی است، افزود: همچنین با این حرکت تلافی ماجراجویایی‌های آمریکا، صهیونیست و عربستان در موقع مناسب پاسخ داده خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به پیام‌های راهبردی این حمله موشکی اشاره و عنوان کرد: مهم‌ترین پیام به آمریکا، انگلیس، صهیونیست و عربستان است که توطئه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده بودند.

* حمله موشکی سپاه واکنشی به حرکت‌های تروریست‌ها بود

وی ادامه داد: همان طور که وزیر خارجه آمریکا رسماً در مجلس سنای آن مطرح کرد که به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ این پیام برای آنها است که اگر بخواهند به شرارت‌های خود ادامه دهند با سیلی محکم مواجه می شوند.

ابوحمزه در خصوص دیگر پیام‌های راهبردی حمله 6 فروند موشک به تروریست ها با اشاره به جنایت تروریستی داعش در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) در 17 خرداد که موجب شهید و مجروح شدن تعدادی از هم وطنان شد، تاکید کرد: این حرکت مقتدرانه سپاه نشان داد اگر کسی بخواهد در مقابل نظام جمهوری اسلامی حرکتی انجام دهد و خدشه ای به آن وارد کند بلافاصله با عکس‌العمل شکننده و نابود کننده‌ای از طریق سپاه روبرو خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه روز قدس قرار داریم اسرائیل غاصب بداند که ملت ایران و ملت‌های مسلمان با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» وارد صحنه می‌شوند و در کنار این شعارها نیز حرکت‌های شکننده و پشیمان کننده‌ای توسط سپاه انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه با این حرکت سپاه ولوله‌ای در کل دنیا ایجاد شد، گفت: حرکت موشکی سپاه به تیتر یک همه رسانه های جهان تبدیل شده و رسانه های غربی و منطقه‌ای دقیقا اثرگذاری و نوع نگاهی که به این حرکت است را به طور کامل رصد و عزت، اقتدار، سربلندی و قاطعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را مطرح می‌کنند؛ که سپاه به آن حرکتی که تروریست‌ها انجام دادند سریع واکنش نشان داد و تلافی کرد.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه ای، فرامنطقه ای و صهیونیست جهان بدانند که اگر بخواهند علیه امنیت، اقتدار، عزت و هویت نظام جمهوری اسلامی به هر شکلی چه از طریق سیاسی، چه اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و نظامی حرکتی انجام دهند حرکت‌های سپاه غیر منتظره خواهد و در زمانی انجام خواهد شد که همه آنها را پشیمان خواهد کرد و فرقی هم نمی کند که امریکا باشد یا ایادی آمریکا و کشورهای منطقه یا فرامنطقه.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات