خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

روحیه بسیجی و انقلابی اسیر هیچ‌کس نیست/ بی‌تعارف تمام قد در برابر مخالفان ولی‌فقیه می‌ایستیم

امام جمعه ملایر گفت: روحیه بسیجی و انقلابی این است که اسیر هیچ کس نیست نه سنگ این را به سینه می زند و نه سنگ آن را؛ حمایت از هر کسی به شرط آن است که تبعیت از رهبری داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۶۱۹۴۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در جمع بسیجیان ورزشکار و مدال آوران بسیجی ملایر اظهار داشت: سیاست ما برگرفته از دیانت ما است و سلیقه‌ای نیست بلکه ریشه دارد.

وی افزود: نباید بگوییم چون اول انقلاب بود و مردم جوان داده بودند و تیر مستقیم دشمنان بر سینه جوانان این کشور نشسته بود ما «مرگ بر آمریکا» گفتیم و امروز که قریب ۴۰سال می گذرد و آب از آسیاب افتاده دیگر به دشمن اعتماد کنیم چراکه این نان به نرخ روز خوردن می شود.

امام جمعه ملایر ابراز داشت: خداوند در آیات قرآن می‌فرماید در مقابل سران کفر بایستید و دلتان را به عهد و پیمان دشمن خوش نباشد آنها پایبند به هیچ عهد و پیمانی نیستند.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم نه تنها بودن با دشمنان را قبول نمی‌کند حتی اگر محبت آنها در دلت باشد و بغض آنها را نداشته باشی شما نیز جزء آنها هستی؛ این تفکر قرآن است.

برقراری با بیان اینکه دشمنان دوست دارند شما از قدرت نظامی و سلاح خود غافل شوید تا برشما هجوم آورند، افزود: وقتی که خاطر جمع شدند همانگونه که به رژیم بعث عراق حمله کردند به بهانه سلاح های شیمیایی حمله کردند در صورت اینکه دروغ می گفتند.

وی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال ترویج این تفکر در کشور هستند که برای اینکه دشمن به ما حمله نکند هر چه می گوید قبول کنیم، ادامه داد: آنها می‌خواهند جوانان امروزی را با تفکر قرآنی بیگانه کنند.

امام جمعه ملایر با اشاره به معنی محراب گفت: محراب یعنی محل حرب و مومن باید اهل حرب باشد، کسی که در محراب شیطان درون را به زمین بزند باید کسی باشد که در بیرون شیطان بزرگ که آمریکا است را به زمین بزند، و امام (ره) و مقام معظم رهبری و تربیت یافتگان مکتب ایشان این گونه هستند.

وی با اشاره به بحث از بین بردن سانتریفیوژها گفت: خسارت این کار بیشتر از جنگ بود چراکه با دست خود این همه سانتریفیوژ را از کار انداختیم در حالی که اگر حمله می کردند اینقدر ضربه نمی‌خوردیم؛ قلب راکتور را بتن ریختیم که اگر موشک می زدند این قدر تخریب نداشت؟

برقراری با بیان اینکه دانشمندان هسته ای ما را شهید کردند تا دنبال غنی سازی نباشند، گفت: همه ما در برابر کشور مسئول هستیم و باید پاسخگوی شهدا باشیم.

وی با تشبیه انقلاب به مسجد افزود: همانطور که مسجد سنگری برای حفظ دین و ایمان است انقلاب ما نیز سنگری برای حفظ دین و ایمان است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه باید این انقلاب را با همان رنگ و بوی که امام خمینی کبیر(ره) برای ما آورد حفظ کنیم، ابراز داشت: به فرموده مقام معظم رهبری امروز رسم شده که دم از امام و انقلاب می زنند بعد سنگ منتظری و بازرگان و منافقین را به سینه می‌زنند، به صراحت می گویند چرا منافقین را اعدام کردید به جای اینکه در این زمینه نظام اسلامی تحسین شود کسانی در داخل نظام علیه نظام موضع می گیرند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه باید به آن سیاستی که اسلام و قرآن ترسیم فرمود، برگردیم، گفت: تفکر انقلابی، عمل انقلابی، به فکر مظلومان و محرومان بودن و در مقابل دشمنان و زیاده‌خواهان ایستادن، تکیه بر قدرت و توان داخلی و ولایت مدار بودن از ویژگی‌های رئیس جمهور انقلابی است.

برقراری اضافه کرد: یکی در مقابل رهبری موضع گیری می کند 11 روز قهر می‌کند و در خانه اش می‌نشیند، آن یکی نیز هر چه مقام معظم رهبری می‌فرمایند بر عکس آن را می‌گوید؛ فرق نمی کند هر دو مخالفت با رهبری است.

وی با بیان اینکه انتقاد از وضعیت فعلی به معنای حمایت از وضعیت قبلی نیست، گفت: بی تعارف اگر احساس کنیم کسی در مقابل ولی فقیه می ایستد، تمام قد در مقابلش می ایستیم.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: روحیه بسیجی و انقلابی این است که اسیر هیچ کس نیست نه سنگ این را به سینه می زند و نه سنگ آن را؛ حمایت از هر کسی به شرط آن است که تبعیت از رهبری داشته باشد.

وی یادآور شد: برخی خود را اسیر این و آن می کنند و تمام اشتباهاتشان را توجیه می کنند، بنابراین باید دید چه کسی ولایت مدار، متعهد، ساده زیست، دارای تفکر انقلابی و عملکرد انقلابی است و از آن حمایت کرد چراکه ما با این تفکر انقلاب کردیم و هر پیشرفتی داشتیم با این تفکر بود.

برقراری خاطرنشان کرد: خدا به ما لیاقت داده است ما زمینه ساز آمدن صاحب اصلی انقلاب باشیم و شرمنده اش نباشیم شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم به وظیفه خود عمل کردند ما از سردار سلیمانی یاد گرفتیم که تا آخرین نفر و نفس سرباز صفر ولایت باشیم اگر سرباز صفر ولایت شدیم درجه، پست و مقام و مدرک علمی ما را فریب نمی‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات