خبرهای داغ:
هفته بسیج سازندگی در شهرستان گرمه:

دیدار جمعی از گروه های جهادی با حجت الاسلام سجادی

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همچنین 17اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی جمعی از گروه های جهادی شهرستان گرمه با حجت الاسلام سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرمه دیدار کردند
کد خبر: ۸۸۵۸۵۲۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همچنین 17اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی  جمعی از گروه های جهادی شهرستان گرمه با حجت الاسلام سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرمه  دیدار کردند.

حجت الاسلام سجادی ضمن گرامی داشت هفته عقیدتی ،اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس سازمان بسیج به ویژگی های جهاد گران پرداخت و افزود اخلاص اولین ویژگی جهادگران است و بصیرت،ولایت پذیری و انقلابی بودن از دیگر ویژگی شما بسیجیان جهاد گر است.

وی با اشاره به سخن امام علی (ع) عنوان کرد در انجام کارها از سه خصوصیت پرهیز شود اول از منت بر رعیت دوم بزرگ شمردن و بازگو کردن کارها و سوم وفای به عهد و جلوگیری از تخلف.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرمه  در ادامه به حضور گسترده در انتخابات اشاره و بر ان تاکید کرد.

نعیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه نیز ضمن تبریک ایام خدمت جوانان به امتحان و جهاد بزرگ اشاره و گفت شما جوانان جهادی همیشه در صحنه های حساس حضور دارید و یک اردوی جهادی یک روزه مهمی دارید و انهم حضور جهادی در انتخابات 29 اردیبهشت است.

 در این دیدار مسئول بسیجی سازندگی گزارشی از اقدامات جهادی در سال 95 ارائه داد.

شایان ذکر است گروه های جهادی هفت روزه برادران بنام های گروه جهادی شهدای مدافع حرم شهر ایور-گروه جهادی عمار شهر گرمه و گروه های جهادی خواهران بنام حامیان مردم  حضور داشتند.

ساخت حمام و رختکن.ساخت یک سرویس بهداشتی با حضور23 جهاد گر.رنگ آمیزی یک باب منزل.دیوار چینی پایگاه عماربا حضور14نفر بسیجی .بحث تربیتی کودکان روستا و کلاس های اموزشیبا حضور21نفر بسیجی .برگزاری کلاس های فنی حرفی ای با حدود 220 نفر .برگزاری کلاس نهضت سواد اموزی از اقدامات سال گذشته جهاد گران می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها