خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان مطرح کرد

حضور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای انقلاب و کشور

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اکنون در موقعیت حساسی قرار داریم، گفت: حضور مردم در پای صندوق های رأی بسیار مهم است چراکه حضور آنان در انتخابات پشتوانه بسیار محکمی برای این انقلاب و کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۳۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
حجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: امروز بحث تبعیت از مقام معظم رهبری وجود دارد چراکه هر جا به منویات و نکات ایشان گوش فرا دادیم موفق بودیم و وقتی که توجه نکردیم ضربه خوردیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، گفت: اکنون در موقعیت حساسی قرار داریم، حضور مردم در پای صندوق های رأی بسیار مهم است چرا که حضور آنان در انتخابات پشتوانه بسیار محکمی برای این انقلاب و کشور است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به سخنان امام(ره) در رابطه با انتخاب اصلح، عنوان کرد: فردی که اصلح باشد و انتخاب شود باید شاخصه های لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به شاخصه‌های فرد اصلح ادامه داد: چنین شخصی باید وطن دوست و وطن خواه، تابع ولی فقیه و متعهد باشد و برای مردم کار کند.

قربانی با اشاره به سخنان امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه انتخابات یک تکلیف است، گفت: انتخابات تکلیف همه ما است.

وی با تأکید بر حضور همگانی و دعوت دیگران به حضور حداکثری ابراز داشت: امید است در انتخابات پیشرو فردی انتخاب شود که دلسوز نظام باشد و به مردم کمک کند و دنبال آبادانی کشور و حل مشکلات مردم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات