خبرهای داغ:
امام جمعه شهر فیروزان درباره انتخاب با بصیرت گفت:ما در قبال انتخابی که امروز انجام می دهیم، در قیامت باید پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۵۰۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها با حضور 200 نفر از دانش آموزان رأی اولی برگزار شد که با در دست داشتن شناسنامه‌های خود در رأی‌گیری نمادین شرکت کردند.

امام جمعه شهر فیروزان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه، پیرامون بحث انتخابات، در جمع دختران رأی‌اولی گفت: انقلاب ملت ایران از انقلاب امام حسین(ع) الگو گرفته است.

حجت‌الاسلام موسی محبی افزود: یاران امام حسین(ع) نیز در صحرای کربلا در معرض یک انتخاب بزرگ قرار گرفتند و انتخابی که اصحاب امام حسین(ع) انجام دادند بهترین انتخاب ممکن بود و باعث جاودانگی آنها شد و تا قیامت، تمام کسانی که خواهان آزادی و آزادگی هستند آنها را الگو قرار می دهند.

وی ادامه داد: انقلاب ما و مسئولین آن نیز باید اسلامی باشند و تلاش آنها این باشد که احکام اسلام را اجرا کنند و خدمتگزار مردم و محرومین باشند.

امام جمعه شهر فیروزان درباره انتخاب با بصیرت گفت:ما در قبال انتخابی که امروز انجام می دهیم، در قیامت باید پاسخگو باشیم چراکه با انتخاب ما یک فرد صاحب مسئولیت می شود و سرانجام منش و رفتار فرد منتخب است که بر جامعه حاکم می شود و چنانچه آن فرد صاحب رفتار و منش اسلامی باشد پس به اسلام نیز عمل می شود و ما نیز به عنوان رأی دهنده در ثواب آن شریک هستیم و بالعکس.

وی پیرامون انتخاب اصلح ابراز داشت: ابتدا باید معیارهای یک فرد اصلح را شناخت؛ یکی از این ملاک‌ها رفتار و عمل آن فرد است.

محبی با تأکید بر اینکه باید معیارهایی را که مقام معظم رهبری در خصوص فرد اصلح فرمودند مدنظر قرار دهیم، تصریح کرد: معیار یک کاندیدای خوب این است که اسلام و عدالت را مد نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید به برنامه‌ها و طرح‌هایی که یک کاندیدا برای مردم و به ویژه محرومین در نظرگرفته است، توجه کنیم، گفت: همچنین کاندیدایی خوب است که نگاهش بیشتر به جوانان و داخل کشور باشد.

امام جمعه شهر فیروزان عنوان کرد: از دیگر معیارهای کاندیدای اصلح این است که باید مطیع ولایت و رهبری باشد.

وی درباره اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: شرکت حداکثری ما در انتخابات این پیام را به دنیا اعلام می کند که ما مملکت و استقلال خود را دوست داریم و اجازه نمی دهیم که دیگران برای ما تصمیم بگیرند بنابراین به فرموده امام راحل «هر کس امنیت و کشور را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند».

امروز در قبال انتخابی که می‌کنیم باید در قیامت پاسخگو باشیم 

انتهای پیام/

ارسال نظرات