خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

سران فتنه به دنبال تغییر در نظام جمهوری اسلامی بودند

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: سران فتنه به دنبال تغییر در نظام جمهوری اسلامی بودند که سبب شد تا رئیس‌جمهور و مسئولان غربی از آن‌ها تقدیر و تجلیل کنند.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۶۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در همایش تجلیل از کمیته‌های برتر بسیج دانش‌آموزی استان همدان با اشاره به تعامل مناسب بین مجموعه سپاه و بسیج با آموزش‌وپرورشاظهار داشت: تعاملی قانونمند در بین ستاد هماهنگی و ستاد اجرایی استان همدان است.

وی افزود: ستاد هماهنگی و کمیته اجرایی بنا به فرموده مقام معظم رهبری یک مجموعه دارای فکر، اندیشه و توانمند هستند.

ابوحمزه با بیان اینکه یک حرکت الهی و بزرگ در سطح کشور در حال وقوع است، عنوان کرد: این حرکت بزرگ انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه است که وظیفه سپاه، بسیج و آموزش‌وپرورش ایفای نقش و بیان ضرورت‌ها در راستای تبیین افکار و اندیشه بلند مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، تصریح کرد: وظیفه ما آگاه‌سازی مردم و دعوت آن‌ها به حضور حداکثری در انتخابات است که مقام معظم رهبری فرمودند حضور در پای صندوق‌های رأی یک تکلیف، الهی، ملی، شرعی و دینی است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه وظیفه ما بیان و تبیین معیارها و ملاک‌های فرد اصلح است، بیان کرد: طبیعی است که از بین این 6 کاندیدا یک نفر به‌عنوان فرد اصلح انتخاب می‌شود و البته باید توجه داشته باشیم از جمله شاخص‌های مقام معظم رهبری درباره فرد اصلح ساده زیستی، مدیریت جهادی، انقلابی، دلسوز، متدین و مؤمن بودن است.

وی با بیان اینکه نگاه به داخل کشور و عدم توجه به خارج از دیگر ملاک‌های مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: این اولویت‌ها و شاخص‌های مطرح شده باید هنگام انتخاب فرد اصلح در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان درباره اینکه مردم خود باید اصلح را تشخیص دهند، عنوان کرد: انتخاب فرد اصلح مسئولیتی بر دوش آحاد جامعه است که مردم باید این رسالت را به نحو احسن انجام دهند.

ابوحمزه، بیان کرد: در سپاه و بسیج نیز باید از چهارچوب‌های مشخص شده تبعیت شود و از مسئولیتی که عهده‌دار آن هستیم به‌خوبی حفاظت و امانت‌داری کنیم چرا که چند صباحی دیگر این مسئولیت‌ها واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اتفاق روز دوشنبه در سالن ابن‌سینا همدان و مراسم استقبال حامیان روحانیگفت: با توجه با اینکه روحانی رئیس‌جمهور ایران استمورد احترام و کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری است اما متأسفانه آن مراسم استقبال در شأن استان همدان نبود چرا که شعارهای ساختارشکنانه‌ای در این مراسم مطرح شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان درباره بیانات مقام معظم رهبری درباره فتنه 88 و سران فتنهاظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که فتنه 88 خط قرمز انقلابی است چرا که در آن فتنه شعاری نظیر«انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است» مطرح شد و آن افراد امروز ممنوع التصویر هستند.

وی درباره رشادت‌ها و جوانمردی‌های مردم استان همدان در دوران قبل و بعد انقلاب، تصریح کرد: باگذشت 38 سال از شکوفایی انقلاب اسلامی در استان همدان انجام چنین حرکت‌های توسط برخی شایسته نیست چرا که سایت‌های داخلی و خارجی تمام توان خود را برای نشان دادن این ساختارشکنی‌ها معطوف می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: بیان نقد منصفانه نسبت به دیگر افراد هیچ مشکلی ندارد اما چنین حرکت‌هایی اصلاً به نفع رئیس‌جمهور نبوده و مردم را از ایشان جدا می‌کند چرا که آن نقد نباید همراه با ساختارشکنی در حضور شخص دوم نظام یعنی رئیس‌جمهور انجام شود.

ابوحمزهعنوان کرد: این حرکات و سکنات لطمه‌ای بزرگ برای استان همدان و کشور است و اگر عده‌ای معتقدند که با این شعارهای می‌توانند کمکی کنند سخت در اشتباه هستند که این امر جای تأمل دارد که چرا مسئولان اجازه دادند که چنین شعارهایی در آن مراسم گفته شود.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که دستگاه‌های دولتی ممنوع به تبلیغ افراد هستند، گفت: وقتی بحث انتخاباتی در عنوان، پلاکارد‌ها، عکس و غیره این مراسم ذکر شد آوردن دانش‌آموزان و معلمان از همدان و دیگر شهرستان‌ها به این مراسم امری نادرست است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه انتخابات از دو بخش خارج نیست، بیان کرد: بخش اول این است که مردم در 29 اردیبهشت به روحانی رأی داده و همین دولت چهار سال دیگر نیز مستقر باقی می‌ماند و یا اینکه فرد دیگری انتخاب و دولت جدیدی تشکیل می‌شود بنابراین در هر دو حالت رسالت آموزش‌وپرورش، معلمان و دانشآموزان برجای می‌ماند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان درباره تجلیل و تکریم مقام معظم رهبری نسبت به جایگاه و نقش معلم و آموزش‌وپرورش، گفت: مردم نسبت به عملکرد من، مدیرکل آموزش‌وپرورش و دیگر مسئولان قضاوت می‌کنند بنابراین آموزش‌وپرورش را به‌گونه‌ای اداره کنید که ابراز در دست دیگران نباشد.

ابوحمزه، تصریح کرد: در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش به دلیل اینکه آموزش‌وپرورش رکن رکین تحول کشور است شرکت کردم که در آن جلسه مدیرکل آموزش‌وپرورش وقت اعلام کردند که به‌هیچ‌عنوان تحت تأثیر هیچ عواملی قرار نگرفته و اگر کسی بخواهد امری بر من تحمیل کند من این وظیفه را رها می‌کنم.

وی اظهار داشت: مدیرکل آموزش‌وپرورش و مسئولان دیگر تحت تأثیر دیگران قرار نگیرید چرا که افرادی به دنبال منافع خود هستند و اگر در آموزش‌وپرورش می‌خواهید نقش خود را ایفا کنید در راستای دعوت به حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب فرد اصلح و تبیین پیام‌های مقام معظم رهبری قدم بردارید.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه چنین ساختارشکنی‌هایی خیانت به اسلام است، عنوان کرد: سران فتنه این‌گونه برجسته می‌شوند کسانی که به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را تا لبه‌ی پرتگاه سقوط پیش بردند.

ابوحمزه، عنوان کرد: سران فتنه به دنبال تغییر در نظام جمهوری اسلامی بودند که سبب شد تا رئیس‌جمهور و مسئولان غربی از آن‌ها تقدیر و تجلیل کنند.

ابوحمزه اظهار داشت: هماهنگی و همدلی بین مردم باید حفظ شود و امیدواریم که در هیچ شرایطی تحت تاثیر برخی القائات، حرکات و سکنات قرار نگیریم چرا که این امر به نفع مردم و مسئولان نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار