خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان همدان:

حرکتی که در سالن ابن‌سینا همدان صورت گرفت در شأن و منزلت استان نبود

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه حرکتی که در سالن ابن سینا همدان صورت گرفت در شأن و منزلت استان نبود، گفت: حرکات و شعارهای ساختارشکنانه در دفاع ار فتنه 88 و سران فتنه صورت گرفت که باعث اعتراض جمع بسیاری از دلسوزان انقلاب در سطح استان شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۴۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبیین فرمایشات امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب پیرامون حضور حداکثری ومعیار های انتخاب اصلح در انتخابات، عنوان کرد: حرکتی که در سالن ابن سینا همدان در 18 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور آقای دکتر روحانی رئیس جمهور و کاندیدای دوره دوازدهم ریاست جمهوری صورت گرفت به هیچ عنوان در شأن و منزلت استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان نبود.

وی افزود: حرکات و شعارهای ساختارشکنانه در دفاع ار فتنه 88 و سران فتنه صورت گرفت که باعث اعتراض جمع بسیاری از دلسوزان انقلاب در سطح استان شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: متاسفانه اقداماتی که آموزش و پرورش استان در انتقال تعداد زیادی از معلمان و دانش آموزان برای حضور در سالن ابن سینا انجام داد به هیچ عنوان قانونی نبوده و این حرکات باعث استفاده ابزاری از اداره آموزش وپرورش به نفع یک کاندیدا است.

وی ادامه داد: سوال ما این است آیا آموزش و پرورش استان برای 5 نامزد دیگر هم مقدمات حضور معلمان و دانش آموزان را فراهم می کند؟ ما از مسئولین آموزش وپرورش استان می خواهیم که از وظایف خود مواظبت لازم به‌عمل آورند وآموزش وپرورش را ابزار سیاسی قرار ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار