خبرهای داغ:
زاکانی در همدان:

بین سفره خالی مردم و جیب کاسبان دیوار خواهیم کشید/ طبق نظرسنجی‌ها دولت فعلی چهار ساله خواهد ماند

نماینده ادوار مختلف مردم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات آقای روحانی در جمع مردم همدان که اگر اینها به صحنه بیایند در خیابان‌ها دیوار خواهند کشید، گفت: بله ما حتما دیوار خواهیم کشید، دیواری بین جیب کاسبان و سفره خالی مردم!
کد خبر: ۸۸۵۷۹۵۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا زاکانی امروز در نشست «بررسی عملکرد دولت» در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است که مسیر طی شده توسط دولت مرور شود.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها دولت آقای روحانی تنها دولت چهار ساله تاکنون خواهد بود، گفت: باید دید چرا آقای روحانی با عصبانیت طی روزهای گذشته صحبت می‌کند؟ امروز این دولت دست به هر کاری می‌زند تا بماند.

نماینده ادوار مختلف مردم در مجلس شورای اسلامی در تشریح عملکرد دولت فعلی با عنوان اینکه در این دولت رکود سرسام‌آور و تولید شکسته شده است، بیان داشت: این دولت که دم از آزادی می‌زند امنیتی‌ترین دولت است.

وی با بیان اینکه البته وزیر اطلاعات این دولت امنیتی نیست، عنوان کرد: وزیر اطلاعات این دولت طی اظهاراتی بیان داشت آقای روحانی به من گفت پیشنهاد وزارت اطلاعات را بپذیر در جواب او گفتم که اصلا کار اطلاعاتی بلد نیستم؛ ایشان گفتند لازم نیست شما بیایید از اهل بیت (ع) یاری بجویید.

زاکانی در واکنش به اظهارات آقای روحانی در جمع مردم همدان که اگر اینها به صحنه بیایند در خیابان‌ها دیوار خواهند کشید، گفت: بله ما حتما دیوار خواهیم کشید، دیواری بین جیب کاسبان و سفره خالی مردم!

وی با بیان اینکه دیگر دوره‌ای نیست که کسی یک طرفه صحبت کند و کسی نباشد که به آن واکنش نشان دهد، اضافه کرد: دیگر گذشت که کسی بخواهد از بالا به پایین نگاه کند، دوره بی‌احترامی‌ها گذشت، امروز روز نمره دادن است!

نمایند ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مناظرات کاندیدای ریاست جمهوری ابراز داشت: این مناظره ها نشان داد چون دست دولت خالی است دست به هر کاری می زند که بماند .

وی با بیان اینکه برای کار انجام شده مؤلفه های مختلفی در کشور وجود دارد، از شفافیت به عنوان یکی از مؤلفه‌ها یاد کرد و بیان داشت : عدم شفافیت و فهم درست اجازه حل شدن مشکل را نمی دهد چنانچه در کشور شفافیت ایجاد شود برای مدیر مشخص می شود که چه چیزی روی میز است و چه تصمیمی می خواهد بگیرد.

زاکانی با اشاره به وجود عدم شفافیت در دولت یازدهم تاکید کرد: این دولت ، دولت محرما‌نه‌هاست که فراتر از قانون دست به اقداماتی می زند که علیه مردم است.

وی با بیان اینکه از قِبل عدم شفافیت هایی که دولت اجرا می کند فساد های مکرر حادث می شود، گفت: این‌ها نه از اینجا بلکه با هنرمندی از 10 جا پول می‌آورند و شما به عنوان جوانان و ملت ایران سهمی سر سفره پهن شده توسط آنها ندارید و نخواهید داشت و هر آنچه که هست برای خود می خواهند .

*امروز تولید در کشور فلج است

نمایند ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فردی به واسطه دوستی با برادر رئیس جمهور 90 میلیون تومان سالانه سود می کند، یادآور شد: اینکه برادر اقای رئیس جمهور صرف دوستی با کسی به ستاد روحانی بیاید و به یک فرد بدهکار بانکی با معوقه یک هزار و 300 میلیارد تومان که ارائه تسهیلات ریالی و ارزی به او ممنوع شده؛ 350 میلیارد تومان به او تسهیلات صفر درصد می دهند و او این تسهیلات را در بانک ملت با سود 24 درصد سپرده گذاری می کند و سالانه 90 میلیارد تومان بگیرد؛ چه سودی بهتر از این ؟!چه کاسبی بهتر از این !

وی در همین خصوص با بیان اینکه در ارائه این تسهیلات وثایق از بانک ملی گرفته شده است، اضافه کرد : چقدر برای این‌ها راحت است که بانک ملی تعهد کند و یک بانک تسهیلات صفر درصد بدهد و در همان بانک در داخل سود 24 درصد پرداخت شود؛ جواب دهند این حق چه کسانی است؟

زاکانی بیان داشت: تازه به این هم قناعت نمی کنند و 400 میلیون تومان با سود 8 درصد از بانک ملی تسهیلات می گیرند و در بانک ملت با سپرده گذاری سود 24 درصد می گیرند .

وی افزود : پس معلوم می شود اینکه دولت مردان می گویند کار نیست حرف نادرستی است، از این چنین کارها زیاد است اما برای افراد خاصش!

نمایند ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این دولت تسهیلات ارائه شده برای صنعت در برج سازی هزینه می‌شود، گفت : فردی آمده و با 4 هزار میلیارد تومان معوقه بانکی تسهیلات برای صنعت دریافت کرده ولی با آن تسهیلات اقدام به برج سازی کرده که هر واحد آن را 55 میلیارد تومان فروخته و بعد هم معوقات تسهیلات را پرداخت نکرده و به بانک می گوید بیا با من تهاتر کن!

وی با عنوان اینکه فریدون و این غارتگران با غارتگری خودشان روی غارتگران گذشته را سفید کردند، ابراز داشت : آقای روحانی کاسبان تحریم را مطرح کرد اما نه برادر من و نه برادر شما، صراف است بلکه برادر خودش صرافی داشته است.

زاکانی در همین خصوص با بیان اینکه می‌شود با هنرمندی هم کاسب تحریم بود هم کاسب بر جام گفت : به تعبیری می‌خواهند تقسیم غنائم داشته باشند؛ بعد از برجام در جلساتی که در دفتر رئیس جمهور برگزار می شد آقای سیروی نادری آنچنان محبت به ملت ایران داشت که از انگستان برای این جلسات حاضر می‌شد تا سرمایه گذاری اقتصادی بعد از برجام را برنامه‌ریزی کند.

وی با بیان اینکه 8 هزار میلیارد تومان به 29 نفر از صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخته شده است، اظهار داشت : پول از جیب بیت المال و فرهنگیان به جیب غارت گری می رود که پاسخگو نیست ، یک نفر 800 میلیارد تومان برداشته و امروز وقتی در زندان از او سوال می شود که پول ها کجاست می گوید کدام پول ؟ بروید از آنها که برداشتند مطالبه کنید.

نمایند ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقای جهانگیری به مدت 4 سال رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بودید ولی برادر ایشان مفاسد بزرگی در کشور انجام داده است، گفت : علی برکات الله! اخوی ایشان 6 سال پیش کارمند استانداری کرمان بوده امروز صاحب بانک گردشگری ، یعنی صاحب بانکی که از منابع دیگران استفاده می کند و ماحصل آن را می بینیم که چه عملیاتی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط فعلی کشور فوق العاده خطرناک است، تصریح کرد: امروز 60 درصد کارخانه ها تعطیل، 40 درصد آنها نیمه تعطیل و با ظرفیت پایین کار می‌کنند و تولید در کشور فلج است.

بین سفره خالی مردم و جیب کاسبان دیوار خواهیم کشید/ طبق نظرسنجی‌ها دولت فعلی چهار ساله خواهد ماند 

زاکانی با اشاره به وجود نرخ بیکاری 12.7 درصد در کشور بیان داشت: با یک ساعت کار در هفته 3 هزار و 250 و با 44 ساعت کار در هفته 6 میلیون و 500 نفر بیکار در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه دولت با تمام تلاش در مجموع 600 الی 700 هزار شغل ایجاد کرده است، تاکید کرد : این هم شد ملت داری؟ این هم شد هوشمندی و تدبیر؟ چنانچه این روند ادامه داشته باشد 10 سال زمان می برد تا بیکاران امروز شاغل شوند به شرطی که طی این مدت کسی تقاضای کار نداشته باشد.

نمایند ادوار مجلس شورای اسلامیبا بیان اینکه آقای روحانی در سال 92 با سلسله شعارهایی دربین مردم جا باز کرد و مردم نیز به خاطر شرایطی که بوده شعارهای او را پذیرفته بودند، گفت: آقای دهباشی می گوید من فکر کردم ایشان برنامه دقیق دارد این شعار را که «کاری می کنم که هم چرخ سانترفیوژ بچرخد هم چرخ معیشت مردم» به او یاد دادم.

وی گفت : باید به ایشان گفت اگر امروز کسی برایت سناریو نوشته که فضا را تند و التهاب کنید این سناریو همه جوره ضرر دارد، امروز دیگر جای التهاب‌آفرینی نیست.

زاکانی با اشاره به اظهارات دولتمردان که قراردادهای نفتی سوم به درد نمی خورد و باید آنها را تغییر دهیم، افزود: برای این کار مجموعه ای از حقوق‌دانان در داخل کشور و مجموعه ای دیگر نیز در خارج از کشور به صورت محرمانه تنظیم می کنند؛ چرا منافع ملی ما را در شرکت های خارج از کشور رقم می زنید که از اساس به دنبال خون ملت، منافع ملی و ضایع کردن استقلال ما هستند.

وی با بیان اینکه وجود 360 هزار میلیارد تعهد تامین اجتماعی برای جامعه فاجعه بزرگ است، بیان داشت : امروز بیمه کشور 9 درصد تعهدات خود را به صورت نقد و امکانی دارد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت فعلی مردم را در معرض ایجاد هر گونه دوگانگی کاذب برای ماندن خود قرار می‌دهد، افزود : می گویند ما سایه جنگ را از کشور دور کردیم، این چه دروغ بزرگی است؟ آقایان ظریف، عراقچی و شمخانی در کمیسیون برجام اذعان کردند آنچه سایه جنگ را دور کرد تدبیر رهبری، مردم و انسجام ملی، دفاع و مدافعان حرم و سرپنجه های قوی انقلاب اسلامی در منطقه بود.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی ما را در مقابل دوگانگی آزادی و استبداد قرار می دهند، اضافه کرد : به گفته اقای عراقچی اگر امریکا یک لحظه فکر می کرد که می تواند به کشور ما ضربه بزند؛ تردید نمی کرد.

زاکانی تصریح کرد : بالاترین وجه آزادی اشراف داشتن، مراقبت کردن و نگاه دقیق به نیت و اعمال مسئولان است.

وی در واکنش به اظهارات آقای روحانی در خصوص وجود ریزگردها در خوزستان که این عذاب الهی به خاطر معصیت و گناه است، گفت: بزرگترین گناه ما این است که شما مسئولین را داریم و بزرگترین عذاب این است که شما مسئولین این بلا را سر نظام آوردید.

نمایند ادوار مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه 800 هزار هکتار زمین در خوزستان دارای شرایط خاص است که 350 هکتار آن بحرانی و 35 هزار آن فوق العاده بحرانی است، اظهار کرد : اگر به این مسئله رسیدگی نشود همان گونه که در گذشته آسیب و مشکلات فراوان به بار آورد این وضع تکرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر دستتان خالی است بنا نیست که با حرف درمانی و شعار و حرف نادرست سر مردم را گرم کنید، ادامه داد: امروز مردم به این رسیده‌اند که عبور از این دولت چاره ساز است اما آنچه دولت علاقه دارد التهاب آفرینی، اتهام زنی، خود برتربینی ، دیگران را مادون خود تعریف کردن و کشور را در التهابات کاذب گرفتار کردن است.

زاکانی با بیان اینکه کشور ما در این شرایط نیاز به انسجام، دقت، تدبیر و اشراف بودن بر مسائل برای انتخاب دارد، یادآور شد : دولت کشور را دچار التهاب آفرینی می کند؛ اگر هنر دارد بیاید گزارش دهد در این 4 سال چه کرده است ؟

وی در پایان ضمن دعوت عموم به شرکت در انتخابات خاطرنشان کرد : روز 29 اردیبهشت روز جشن بسته شدن پرونده موش‌های در انبار بیت‌المال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات