خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رزن :

مسئولین در حمایت از جوانان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه پیامبر(ص) به جوانان اعتماد داشت و کارهای مهم را به آنان می‌سپرد، گفت: مسئولین کشور نیز با توجه به سیره پیامبر(ص) باید در حمایت از جوانان اهتمام ویژه ای داشته باشند .
کد خبر: ۸۸۵۷۹۸۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام سیدحسین غفاری ستار در مراسم جشنی که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با حضور جوانان شهرستان رزن برگزار شد، بیان کرد: حضرت علی اکبر (ع) در خاندانی متولد شد که حافظ اسرار الهی بودند و بر سر سفره ای بزرگ شد که انسان های پاک و وارسته ای صاحب آن بودند .

وی با اشاره به نقش جوانان در رشد اسلام افزود : پیامبر اسلام(ص) همواره حمایت خود را از جوانان و استفاده از شایستگی‌های آنان در موارد بسیاری نشان می داد و مشاغل مهم اجتماعی از جمله فرماندهی سپاه اسلام، فرمانداری شهر مکه و ... را به آنها می سپرد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: این کار هر چند در آن روز و آن محیط جهل و تعصب، کار آسانی نبود اما آن حضرت برای آنکه درس مهمی برای جوامع بشری داده باشد نسبت به این موضوع عنایت مخصوص داشته و در موارد زیادی عملاً پایبندی خود را به این مهم نشان داده اند .

وی ابراز داشت: سپردن کارهای مهم بر دوش جوانان توسط پیامبر مکرم اسلام درس بزرگی برای جوامع بشری است.

غفاری ستار با بیان اینکه جوانان مؤمن و انقلابی امروزبه آینده انقلاب و نظام اسلامی امیدوار هستند، گفت: جوانان باید با آگاهی ازمبانی جمهوری اسلامیخود راهمواره برای همه میدان های مورد نیاز انقلاب همچون عرصه های سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و نظامی آماده کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مسئولین کشور نیز با توجه به سیره پیامبر(ص) باید در حمایت از جوانان اهتمام ویژه ای داشته باشند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات