خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

سپاه و بسیج الگوی تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

امام جمعه میاندوآب گفت: اگر دولت می توانست مانند سپاه در اقتصاد مقاومتی، موفق عمل کند، بسیاری از مشکلات اقتصادی حل می شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۰۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در دیدار با تلاشگران عرصه بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان میاندوآب با بیان اینکه سپاه در هر عرصه ای که وارد شده، موفق بوده است، اظهار کرد: امروز مدیرانی موفق هستند که جهادی عمل می کنند، همانطور که پارس جنوبی به دست مدیران جهادی سپاه تکمیل شد.

امام جمعه میاندوآب افزود: امروز سپاه در عرصه محرومیت زدایی، ساخت و ساز و پروژه های کلیدی می تواند به خوبی نقش آفرینی کند و پروژه پارس جنوبی که به دست سرداران رشید اسلام و جوانان رشید کشور ما انجام شده است، یک نمونه از کارهای جهادی سپاه است.

وی با اشاره به اینکه عده ای اهداف امام(ره) را زیر سوال می برند، تصریح کرد: سپاه بعد از جنگ برای حفاظت از نظام و انقلاب وارد عرصه تولید و اشتغال شد و در این عرصه هم با اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی موفق بوده است.

حسن زاده با بیان مولفه های قدرت، اظهار کرد: قدرت نظامی، اقتصادی و سیاسی- فرهنگی ، مولفه های مهم قدرت هستند و اگر امروز کره شمالی می توان آمریکا را تهدید کند به دلیل قدرت نظامی و موشکی است که دارد و حتی خبرنگاران آنجا نیز به دنبال تهدید آمریکا، با لباس نظامی در صفحه تلویزیون ظاهر شدند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه امروز ما به برکت الطاف الهی و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری در اوج قدرت نظامی در منطقه هستیم، افزود: سپاه امروز در فراتر از مرزهای ایران اسلامی از ارزش ها، آبرو، دین و ناموس ما دفاع می کند و در عرصه سیاسی و فرهنگی نیز باید قوی و قدرتمند باشیم.

وی گفت: اینکه امروز دشمنان کاری از پیش نمی برند به برکت حضور مردم در صحنه و به برکت قدرت نظامی و موشکی ماست نه به برکت برجام، بلکه قدرت دفاعی و موشکی ماست که دشمن را مایوس ساخته است.

حسن زاده با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی در عمل، تصریح کرد: ما بانوان و آقایانی داریم که در عرصه تولید فعال هستند ولی متاسفانه از آن سو مربا وارد کشور می شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید نگاه به داخل داشت نه بیرون از مرزها، افزود: اگر دولت می توانست مانند سپاه در اقتصاد مقاومتی، موفق عمل کند، بسیاری از مشکلات اقتصادی حل می شد.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکل بیکاری را حل کنیم، اظهار کرد: شیرخشک پیدا شود ولی کار پیدا نشود، فایده ای ندارد چرا که بیشتر معضلات ما از بیکاری است.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اهمیت حضور پرشور و باشکوه در انتخابات، گفت: هر رای ما تیری به چشم دشمنان است و باید با حضور با بصیرت و هوشمندانه در انتخابات به وظیفه خود عمل کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار