خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی :

همایش عقیدتی سیاسی در شهرستان مانه و سملقان برگزار شد

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به همت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه همایش عقیدتی سیاسی با حضورمسئولین،مربیان عقیدتی ،هادیان سیاسی و رابطین دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه های تابعه در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۵۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به همت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه  همایش عقیدتی سیاسی با حضورمسئولین،مربیان عقیدتی ،هادیان سیاسی و رابطین دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه های تابعه در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام مقتدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین وتقدیروتشکرازمربیات عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج وبیان مقام و شخصیت استادشهید مطهری این هفته راتبریک گفت.

حجت الاسلام مقتدایی در ادامه با اشاره به مقام رفیع شهید مطهری گفت: معلم بزرگ مطهری دارای گفتمان دینی و اسلامی بسیار قوی بود كه در زمان خودش تیری بود به قلب دشمنان اسلام و آثار و افكار و اندیشه وی برای همه درس آموز است.

وی خاطر نشان کرد: مبارزه با انحرافات جریان روشنفکری و تحریف جریان دینداری سنتی و افشای نفاق و منافقان از خدمات شهید مطهری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان با بیان اینکه شهید مطهری از آن دسته از مبلغان دینی بود که فقط از خدا می ترسید، افزود: تنها کسی که می توانست انقلاب را به صورت گفتمان پیش ببرد شهید مطهری بود و بر این اساس دشمن به عنوان نخستین فرد پس از پیروزی انقلاب علامه شهید مطهری را هدف قرار داد و به شهادت رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها