خبرهای داغ:

شهید مرتضی مطهری نماد حرکت فرهنگ اصیل اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینیان گفت : يكی از بارزترين افرادی كه می‌تواند به‌عنوان نماد جهت و حركت فرهنگ اصيل اسلامی، براي امت اسلام مطرح باشد، شهيد مطهري است.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۰۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

 به گزارش  روابط عمومی بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز شهادت مظلومانه آیت الله مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز جوان ، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینیان در جمع کارکنان رسمی و وظیفه  ناحیه بسیج دانشجویی استان چهار محال و بختیاری ضمن  تبریک این روز و هفته گفت: استاد مطهرى، معلم و مرشد بزرگ انقلاب، هم عزت خون شهيدان راه حق را پشتوانه شخصيت كم‌نظير خود داشت و هم كرامت انديشه و قلم علماى ربانى را، شخصیت وجودی شهید مطهری، چراغ راه آحاد جامعه و  نماد حرکت فرهنگ اصیل اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: مربیان حقیقی ما شهدای عزیزمان هستند که عملا  ارزش‌های ناب انسانی همچون ایثار و جوانمردی و نوع دوستی و ... را به ما آموختند و همانطور که حضرت امام خمینی (ره) در مورد شهید نوجوان بسیجی فرمودند :شهید حسین فهمیده رهبر ماست .

این مسئول در ادامه افزود: امام علی (علیه السلام) در رابطه با قدر شناسی لحظات و فرصت های ناب زندگی می فرمایند :کسی که از تجربیات دیگران استفاده نکند خداوند او را مایه پند و تجربه دیگران قرار می دهد  لذا عمر انسان کوتاه است و فرصت هایی که در اختیار انسان قرار می گیرد کم و کوتاه و امکان اینکه برای رسیدن به اهداف، همه کارها  و راه‌ها را تجربه کند وجود ندارد در نتیجه باید از تجربیات دیگران استفاده نماییم  و این در حالی است که بسیاری از تجربیات نتیجه تلخی به همراه دارد .

حسینیان عنولن کرد: این دنیا از مربی پر است و کافیست انسان خوب ببیند و چشم دلش را باز کند و پند بگیرد حتی کسانی که در زندگی شکست خوردند و در کارهایشان نتیجه نگرفتند و در اجتماع آبرویشان از دست رفته است هم می توانند برای انسان الگو و مربی باشند و انسان در این دنیا باید تلاش کند تا با رفتار و گفتار درست یاد و خاطره خوبی ازخود به جای بگذارد و برای دیگران الگو و مربی خوبی باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار