خبرهای داغ:

اشتغالزایی برای 1000 نفر توسط کارآفرین جوان همدانی

کارآفرین جوان همدانی توانست با راه‌اندازی ی شرکت در زمینه شمع‌سازی و عروسک سازی برای یک هزار نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کند.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۲۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، میلاد امینی کارآفرین 21 ساله با 50 میلیون تومان سرمایه شرکت کاراهنر میلاد را در سال 93 تاسیس کرد و از سال 94 به همدان آمد و در این شهر ساکن شد.

این کارآفرین موفق همدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: این شرکت در زمینه های شمع‌سازی، عروسک سازی، پاکت پول و جعبه سازی فعالیت می‌کند که دستمزد هر کدام از آنها به صورت متغییر از 200 تومان تا 20 هزار تومان است.

میلاد امینی تصریح کرد: شروع کار ابتدا بسیار سخت و مشکل بود و ما در دو یا سه ماه اول کارجویان بسیاری نداشتیم اما بعد از چند ماه با تبلیغات گسترده شرکت توانستیم با استخدام افراد کار را توسعه دهیم و باعث اشتغالزایی شویم.

وی با بیان اینکه اکثر کارجویان ما خانم هستند و میانگین سنی آنها از 18 سال تا 45 سال است، گفت: ابتدا فردی که برای کار مراجعه می‌کند یک روز رایگان آموزش داده می‌شود و بعد از آموزش نمونه کار را تحویل می‌دهد، اگر نمونه کار تایید شد با وی قرارداد می‌بندیم اما اگر کار تایید نشد دو روز دیگر به او آموزش می‌دهیم تا کار را به طور کامل یاد بگیرد.

این کارآفرین موفق افزود: این شرکت توانسته است به صورت غیر مستقیم برای یک هزار نفر شغل ایجاد کند که میانگین درآمد آنها از 800 هزار تا یک میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه از این طریق توانسته در 40 روستای محروم استان همدان فعالیت اقتصادی ایجاد کند، ابراز داشت: پیک، مواد اولیه را هر هفته جلو درب منزل می‌برد و بعد از پایان کار آن را تحویل می‌گیرد و دستمزد کارجویان را پرداخت می‌کند.

امینی گفت: شرکت مواد اولیه را نقد می‌خرد و دستمزد کارجویان را نقدا پرداخت میکند ولی محصولات را به صورت چکی می فروشد و سود شرکت از وصول چک‌ها به دست می آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات