خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) عنوان کرد

سپاه پا به رکاب ولایت و خدمتگزار مردم

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه سپاه پا به رکاب ولایت و خدمتگزار مردم است، گفت: سپاه پاسداران وظیفه حراست و حفاظت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلام را از بر عهده دارد.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۸۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
سرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دوم اردیبهشت ماه سالروز فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک از الطاف خفیفه الهی دانست و بیان داشت: این نهاد مقدس با درایت و تیزبینی امام راحل(ره) شکل گرفت.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدانبا بیان اینکه سپاه پا به رکاب ولایت و خدمتگزار مردم است، ابراز داشت: سپاه پاسداران وظیفه حراست و حفاظت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلام را از بر عهده دارد.

وی سپاه را در داشتن دو حالت پیش روندگی و پیش برندگی معرفی و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف والای انقلاب در حرکت و پیش روی است و در عین حال دیگران را هم در این مسیر همراه می کند.

سیاهوشی با بیان اینکه توان سپاه پاسداران با فرماندهی بسیج مستضعفین چندین برابر شده است، افزود: این مهم به فرمان امام راحل بود که نتایج آن در جامعه برای همگان کاملاً مشهود است.

وی با اشاره به مأموریت‌های سپاه پاسداران عنوان کرد: سپاه در عرصه‌هایی که دستاورد نظام به خطر بیافتد و نظام احساس نیاز کند، وارد می شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان یادآور شد: سپاه در عرصه مقابله با منافقین، در عرصه نظامی، جنگ تحمیلی، در عرصه سازندگی، حفاظت و حراست ، کمک رسانی به مناطق محروم، بلایای طبیعی، مبارزه با اشرار و موارد مشابه به وظایف خود به خوبی عمل کرده و پرونده بسیار درخشانی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات