خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

استکبار از هیبت و عظمت سپاه در مانده است

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه استکبار از این هیبت و عظمت سپاه در مانده شده است، گفت: سپاه روز به روز به قدرت خود در همه ابعاد می‌افزاید و می‌رود که تمام مظلومان عالم را از دست ظالمان نجات دهد.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۸۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان به مناسبت تاسیس سپاه پاسدران ضمن تبریک این روز خجسته اظهار داشت: دنیا به عظمت و صلابت و این همه موفقیت این نهاد در حیرت و تعجب مانده است که چطور این نهاد نوپا توانسته است در کلیه ابعاد اهم از نظامی سیاسی وسازندگی نمونه باشد.

وی افزود: سپاه در هر کاری که وارد شده موفق عمل کرده و تجربه این امر را نشان می دهد که با دست خالی نیز پیروز از میدان بیرون آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بعضی از سر سپردگان غرب مانند بنی صدر خائن نمی‌خواستند که این نهاد پا بگیرد و ماندگار شود، ابراز داشت: به کوری چشم دشمنان این مرز بوم امروز سپاه الگویی برای جها نیان شده است.

وی با اشاره به الگو بودن این نهاد مقدس یادآور شد: امروز نمونه آن در عراق و سوریه و بعضی از کشورها پا گرفته و از خط و مشی سپاه نشأت می گیرند.

برزگر با بیان اینکه استکبار از این هیبت و عظمت سپاه در مانده است، گفت: سپاه روز به روز به قدرت خود در همه ابعاد می‌افزاید و می‌رود که تمام مظلومان عالم را از دست ظالمان نجات دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات