خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

فعالیت 550 حلقه صالحین فرهنگیان بسیجی در همدان

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) اصلی ترین و محوری ترین برنامه سازمان بسیج فرهنگیان در طول سال تشکیل حلقه های صالحین در لایحه های مختلف دانستو گفت: در سطح بسیج فرهنگیان استان 550 حلقه صالحین تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۳۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدن، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان برگزار شد، با تبریک این مناسبت اظهار داشت: این هفته امسال با با عنوان «شهید مطهری؛ نمونه انقلابیگری» نامگذاری شده و برنامه‌ها با این شعار اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به روزشمار هفته معلم گفت: اولین روز از این هفتههمزمان با 12 اردیبهشت ماه به عنوان «معلم ، ولایت مداری و اندیشه مطهر» نامیده شده است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: دومین روز با عنوان «معلم، هدایت گری و تربیت اسلامی» و سومین روز نیز با عنوان «معلم ایثار و تکریم اجتماعی» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به نامگذاری 15 اردیبهشت ماه با عنوان «معلم ، نقش‌آفرینی و انسجام ملی» ابراز داشت: 16 اردیبهشت ماه برابر با پنجمین روز از این هفته «معلم انقلابی‌گری و مسئولیت پذیری»، 17 اردیبهشت «معلم؛ فرهنگ سازی، تولید و اشتغال» و آخرین روز از این هفته نیز به عنوان «معلم، پژوهش و علم ‌آموزی» نامگذاری شده است .

سیاهوشی از برگزاری 18 عنوان برنامه در طی هفته بسیج فرهنگیان در استان خبر داد و اظهار داشت : این عناوین در قالب برنامه‌های مختلفی در سازمان بسیج فرهنگیان و کانون‌های تابعه اجرا می شود که محوری ترین این برنامه ها تکریم مقام معلم است.

وی در تشریج برنامه های اجرایی این هفته عنوان کرد : نشست های بصیرتی پیرامون انتخابات، تجلیل از فرهنگیان بسیجی و کارآفرینان نمونه، تولیدات فضای مجازی و انعکاس گسترده آن در شبکه های مجازی با هدف روشنگری، صدور بیانیه با محوریت تکریم معلم و اجرای طرح دوستی از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: اجرای طرح زنگ سپاس معلم، یادواره شهدای فرهنگی، دیدار معلمان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی گلزار شهدا و حضور منسجم فرهنگیان در نماز جمعه از محوری‌ترین برنامه‌ها است.

وی از اعزام فرهنگیان بسیجی منتخب استان به دیدار مقام معظم رهبری در 17 اردیبهشت ماه خبر داد و یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح کانون ها و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران بالای 70 درصد از دیگر برنامه های سازمان بسیج فرهنگیان طی هفته معلم است.

سیاهوشی اصلی ترین و محوری ترین برنامه سازمان بسیج فرهنگیان در طول سال تشکیل حلقه های صالحین در لایحه های مختلف دانستو یادآور شد : در سطح بسیج فرهنگیان استان 550 حلقه صالحین تشکیل می‌شود که گردهمایی این حلقه ها در شهرستان‌ها از دیگر برنامه های هفته بسیح فرهنگیان در استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در سطح استان 16 هزار و 746 هزار فرهنگی بسیجی وجود دارد، خاطرنشان کرد : برای این فرهنگیان سالانه 36 عنوان برنامه برگزار می شود که اهداف کلی تمام این برنامه ها کمک به محقق شدن تعلیم و تربیت در آموز ش و پروش است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات