خبرهای داغ:
نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان سپاه را به عنوان «نیروهای مجاهد همیشه در رکاب امام» معرفی و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه‎ها همواره خود را به عنوان اصلی‌ترین مدافع حریم نظام جمهوری اسلامی مطرح کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۳۴۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
اکبر کاوسی‌امید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ضرورت تشکیل این نهاد پرداخت و اظهار داشت: امام راحل به عنوان معمار انقلاب اسلامی تمام ساختارهای لازم برای ادامه حیات این انقلاب تا رسیدن به اهداف والای ان را در یک ساختار کامل طراحی کرد.

وی با بیان اینکه مجتمع‌سازی نیروهای ایثارگر برای ادامه حرکت توفنده انقلاب اسلامی در راستای تشکیل انقلاب اسلامی ضروری بود، افزود: به همین منظور امام ر احل با تدبیری هوشنمدانه دستور تشکیل سپاه پاسدران را صادر کردند.

نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان این فرمان امام راحل را حاصل دوراندیشی ایشان در مقابله تهدیدات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی مقدس با حضور نیروی آماده به کار در راستای تحقق اهداف انقلاب به نام بسیج، با شتاب، توانایی و انرژی بیشتری می تواند از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حراست و پاسداری کند.

وی در ادامه به ضرورت استمرار سپاه پاسدران انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: از نامگذاری این نهاد مقدس این گونه استنباط می شود که تا رسیدن به اهداف عالی انقلاب که همان تشکیل حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) است، باید هرچه قوی تر و پرتوان‌تر از قبل به ماموریت اصلی و تلاش خود ادامه دهد.

کاوسی‌امید سپاه را به عنوان «نیروهای مجاهد همیشه در رکاب امام» معرفی و تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصهها همواره خود را به عنوان اصلی‌ترین مدافع حریم نظام جمهوری اسلامی مطرح کرده است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی‌های سپاه در تامین امنیت پایدار ابراز داشت: این نهاد در داخل به محکم و استوار شدن پایه های انقلاب به عنوان ماموریت خود به خوبی عمل کرده است.

نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان تاکید کرد: سپاه پاسدران در ماموریت خارج از مرزها که دفاع از مظلومان و کمک به ساخت امت واحده اسلامی است نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در به وجود آوردن جزیره امن در منطقه غرب آسیا سهم بسیار وزینی داشته است.

وی با بیان اینکه دشمن، صهیونیست بین‌الملل با تمام وجود پا به عرصه مقابله با سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گذاشته است، خاطرنشان کرد: صهیونیست و شجره خبیثه تمام تلاش خود را به کار برده تا این نهاد را به عنوان یک گروه تروریستی به جامعه بین الملل معرفی کند ولی هیچ گاه در عمل موفق نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات