خبرهای داغ:
به همت کارآفرین میانه ای؛

تولید و عرضه روکش صندلی خودرو با اشتغال 140نفر به دو کشور خارجی

مسئول این کارگاه تولیدی روکش صندلی خودرو گفت: در حال حاضر محصولات این واحد تولیدی به بیش از ۱۰ استان کشور و دو کشور خارجی صادر می شود.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۴۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

حسن قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: در صورت حمایت مسئولان استان در راستای تولید و دوخت روکش اولیه خودروهای تولیدی در آذربایجان شرقی توانایی افزایش اشتغال این واحد به سه برابر موجود را دارد.

این کارآفرین نمونه سرمایه اولیه برای آغاز این کار را ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: طی این سال ها تلاش داشته ایم با تکیه بر مهارت و هنر، برای جوانان جویای کار زمینه اشتغال و ممانعت مهاجرت آن ها به کلان شهرها را فراهم آوریم.

این کارگاه تولیدی در حال حاضر با تولید روکش صندلی، کفپوش، دور فرمان، رو داشبورد و پشتی و … توانسته در سال گذشته به عنوان واحد تولیدی و کارآفرین نمونه در بین ۲۹۰ واحد تولیدی صنعتی شهرستان میانه معرفی شود.

همچنین واحد تولیدی روکش صندلی اتومبیل و با مشارکت واحد تولید و بسته بندی جاروی دستی سنتی توانسته برای ۸۰ نفر از زندانیان اشتغ الزایی داشته باشد.

گروه تولید صنعتی روکش اتومبیل واقع در شهرک صنعتی شماره یک میانه توانسته با همت دو برادر کارآفرین از سال ۹۲ تاکنون برای بیش از ۴۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغالزایی داشته باشد.

 

این کارگاه تولید با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی توانسته برای همه مدل خودروهای داخلی و خارجی روکش صندلی تولید کرده و برای هر وسلیه بیش از ۱۷ مدل و طرح مختلف دوخت داشته باشد.

اشتغال زنان در این کارگاه تولیدی به شکل چشم گیری در حال افزایش است و انجام دوخت های تزئینی و ریزه کارهای حساس این کارگاه بر دوش آن هاست.

ارسال نظرات